Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal til polterabend, hvor temaet er 60-stil, men som i jogging-fitness noget..velourbukser, pandepånd, svedbånd til arme..
hvad hulen finder man på der??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Christina.78 skriver: Vi skal til polterabend, hvor temaet er 60-stil, men som i jogging-fitness noget..velourbukser, pandepånd, svedbånd til arme.. hvad hulen finder man på der??
mener du godt nok 60érne???
For det med svedbånd osv er vel 80érne???
Hva med at købe et par farverige leggings eller strømpebukser, badedragt/bodystoking uden på, benvarmere måske en skjorte der er bundet også en skæv hestehale. det meste af det kan man nok finde hjemme eller i genbrug eller alm tøj forretning der ska jo bare være knald på farverne Mere alm 60'er tøj kan findes her http://www.billigekostumer.dk/bk_dk/alle/voksenkostumer.html?limit=64&packtheme=87&producttype=117&gclid=CK7vpMqt664CFYgXzQodGTbJLQ
Ariel skriver: mener du godt nok 60érne??? For det med svedbånd osv er vel 80érne???
ja, det var hvad jeg fik at vide..synes nu godt nok de stikord jeg har fået lyder som 80 -stil???
60'erne er da den stil som bla, yvonne i olsenbanden kører... sådan lidt rockabilly agtigt..
Månsson skriver: Hva med at købe et par farverige leggings eller strømpebukser, badedragt/bodystoking uden på, benvarmere måske en skjorte der er bundet også en skæv hestehale. det meste af det kan man nok finde hjemme eller i genbrug eller alm tøj forretning der ska jo bare være knald på farverne Mere alm 60'er tøj kan findes her http://www.billigekostumer.dk/bk_dk/alle/voksenkostumer.html?limit=64&packtheme=87&producttype=117&gclid=CK7vpMqt664CFYgXzQodGTbJLQ
Synes bare det hører 80'erne til alt det med svedbånd, jogging, og gamacher???
isabellamor skriver: 60'erne er da den stil som bla, yvonne i olsenbanden kører... sådan lidt rockabilly agtigt..
Tror måske også svigerinden har misforstået noget..vi kørte Grease tema til vores sportsfest, da det skulle være rock n' roll, og det gik så godt at vi vandt med bedste udklædning, så forstår heller ikke lige de stik ord her..hmmm
Christina.78 skriver: Tror måske også svigerinden har misforstået noget..vi kørte Grease tema til vores sportsfest, da det skulle være rock n' roll, og det gik så godt at vi vandt med bedste udklædning, så forstår heller ikke lige de stik ord her..hmmm
så skal du nok lige give hende et kald og bede hende om at rette det. så skal i nok ændre det til 80'er fitness style
sådan noget med bodystocking UDEN på leggins og med benvarmere og stort krøllet hår..
http://www.youtube.com/watch?v=3Mg0yIbYorg
ala dette.
Christina.78 skriver: ja, det var hvad jeg fik at vide..synes nu godt nok de stikord jeg har fået lyder som 80 -stil???
Ja lige præcis, og når jeg googler 60-sport så kommer der inter frem
Christina.78 skriver: Synes bare det hører 80'erne til alt det med svedbånd, jogging, og gamacher???
Det syntes jeg bestemt os men i linket er der rigtig 60'er tøj
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128