Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ÅH hvor jeg dog ikke magter single livet mere..
Endelig havde jeg Kommet i snak med en gammel flirt som jeg længe havde ledt efter på nettet.. endelig fandt jeg ham og han virkede bare så sød som den gang..
kunne bare mærke hvor glad jeg blev inden i når han skrev alle de søde ting som han gjorde... og endelig fik vi aftalt en tid han kom og sov hos mig i to dage. Vi havde det rigtig hyggeligt og sjovt. og det ende ud med sex.
dagen hvor han skulle hjem var han helt ligeglad.. hver gang jeg spurgte ham om noget svarede han ikke eller kom med svaret '' det ved jeg ikke'' eller '' jeg er ligeglad'' og så da han var taget hjem skrev jeg til ham at det var dejligt at se ham igen.. og har slet ikke hørt fra ham siden ..
Synes bare det sker hvergang jeg aner virkelig ikke hvad jeg gør galt .. ihh .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: ÅH hvor jeg dog ikke magter single livet mere.. Endelig havde jeg Kommet i snak med en gammel flirt som jeg længe havde ledt efter på nettet.. endelig fandt jeg ham og han virkede bare så sød som den gang.. kunne bare mærke hvor glad jeg blev inden i når han skrev alle de søde ting som han gjorde... og endelig fik vi aftalt en tid han kom og sov hos mig i to dage. Vi havde det rigtig hyggeligt og sjovt. og det ende ud med sex. dagen hvor han skulle hjem var han helt ligeglad.. hver gang jeg spurgte ham om noget svarede han ikke eller kom med svaret '' det ved jeg ikke'' eller '' jeg er ligeglad'' og så da han var taget hjem skrev jeg til ham at det var dejligt at se ham igen.. og har slet ikke hørt fra ham siden .. Synes bare det sker hvergang jeg aner virkelig ikke hvad jeg gør galt .. ihh .
årh hvor ærgeligt! det bare så pisse nederen sådan noget altså, og det er desværre ikke rigtig noget man kan forhindre ske, fordi en fyr kan jo virke SÅ sød, lige indtil han for hvad han vil have og så kan han ændre sig fuldstændig!
- jeg er stensikker på der er en for dig derude, en der fortjener dig !
FrkZier skriver: årh hvor ærgeligt! det bare så pisse nederen sådan noget altså, og det er desværre ikke rigtig noget man kan forhindre ske, fordi en fyr kan jo virke SÅ sød, lige indtil han for hvad han vil have og så kan han ændre sig fuldstændig! - jeg er stensikker på der er en for dig derude, en der fortjener dig !
Ja.. men ih.. det bare 3 gang på lidt over et halvt år det sker. Så nu er jeg virkelig begyndt at tvivle på om det er mig, der gør noget galt..
Hader bare den slags fyre..
Spurgte ham faktisk inden han tog hjem, om hvad han lagde i det.. hvorefter han svarede '' det er jo svært at svare på''
ÆJH
Anonym skriver: Ja.. men ih.. det bare 3 gang på lidt over et halvt år det sker. Så nu er jeg virkelig begyndt at tvivle på om det er mig, der gør noget galt.. Hader bare den slags fyre.. Spurgte ham faktisk inden han tog hjem, om hvad han lagde i det.. hvorefter han svarede '' det er jo svært at svare på'' ÆJH
tvivler stærkt på det er dig der er noget galt med, du har bare været super uheldig med dit valg af fyre!!
FrkZier skriver: tvivler stærkt på det er dig der er noget galt med, du har bare været super uheldig med dit valg af fyre!!
Det kan være du har ret.. Øv Bøv
nu vil jeg ikke lyde som en gammel dame, men måske du skulle vente med at gå i seng med dem, til du har været sammen med dem i længere tid, så har du en fornemmelse om de vil dig, eller om de bare vil have sex :-)
Monica den hellige :-)
Monica P skriver: nu vil jeg ikke lyde som en gammel dame, men måske du skulle vente med at gå i seng med dem, til du har været sammen med dem i længere tid, så har du en fornemmelse om de vil dig, eller om de bare vil have sex :-) Monica den hellige :-)
Den sad .. :-)
men Ja det har du ret i.
plejer nu hellere ikke lige at gå i seng med dem med det samme.. Men ja det skete bare med ham her ..
Anonym skriver: Den sad .. :-) men Ja det har du ret i. plejer nu hellere ikke lige at gå i seng med dem med det samme.. Men ja det skete bare med ham her ..
Jeg bliver helt flov nu, jeg mente ikke noget ondt med det jeg skrev, hvis du havde lyst til ham så er det fint. Håber du snart finder en dejlig kæreste.
Monica
Monica P skriver: Jeg bliver helt flov nu, jeg mente ikke noget ondt med det jeg skrev, hvis du havde lyst til ham så er det fint. Håber du snart finder en dejlig kæreste. Monica
Nej nej det ved jeg godt.. Tog det heller ikke på den måde
Jeg havde bare ikke selv lige tænkt over det.. Men du har jo ret..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128