Hjælp til mad i aften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

930 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

bobbles

hej tøsser jeg har lige brug for lidt inspiration til i aften.

Det skal være sundt, jeg har foreløbigt taget nogle kyllinge fileter op af fryseren og har lyst til noget i fad i ovnen evt med MILDA 4%, nogen der har nogen gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

B&J

uhh skær kyllingen op put evt tomater og lidt pikant ost i og luk den med snor eller bacon og put milda ned i fadet med det sidste pikantost tomater lidt ananas og umm ja lyder mærkeligt men smager såååå godt

Anmeld

16. marts 2012

bobbles

B&J skriver:

uhh skær kyllingen op put evt tomater og lidt pikant ost i og luk den med snor eller bacon og put milda ned i fadet med det sidste pikantost tomater lidt ananas og umm ja lyder mærkeligt men smager såååå godt

bacon er nok ikke så sundt der er meget fedt i

og kæresten kan ikke lide ost og han kan ikke tåle tomater hehe ellers tak for en god ide

Anmeld

16. marts 2012

tarkoflen

Hvad med at putte noget rød eller grøn pesto i og så vikle dem ind i lufttørret skinke, det er ikke så usundt som bacon men giver noget i retning af den samme smag... Og sånoget milda i bunden af fadet og i ovnen med det... Hertil frisk pasta med pesto eller svampe?

Anmeld

16. marts 2012

Pikku Myy

Frøken Christiansen skriver:

hej tøsser jeg har lige brug for lidt inspiration til i aften.

Det skal være sundt, jeg har foreløbigt taget nogle kyllinge fileter op af fryseren og har lyst til noget i fad i ovnen evt med MILDA 4%, nogen der har nogen gode ideer?

Hvis det ikke behøver være i ovnen, ville jeg stege kyllingerne. Svitse hakket løg og champignoner i skiver. Bouillon og fløde på - og det er så her jeg er lidt i tvivl om hvad Milda 4% er?? Måske kan du godt smide det hele i ovnen også, hvis det meget vigtigt

Vi serverer det med pasta. Det smager skide godt og tager ingen tid!

Anmeld

16. marts 2012

bobbles

Pikku Myy skriver:

Hvis det ikke behøver være i ovnen, ville jeg stege kyllingerne. Svitse hakket løg og champignoner i skiver. Bouillon og fløde på - og det er så her jeg er lidt i tvivl om hvad Milda 4% er?? Måske kan du godt smide det hele i ovnen også, hvis det meget vigtigt

Vi serverer det med pasta. Det smager skide godt og tager ingen tid!

milda er en fløde, men der er kun 4% fedt i i stedet for 38% som der er i de normale fløder

Anmeld

16. marts 2012

Pikku Myy

Frøken Christiansen skriver:

milda er en fløde, men der er kun 4% fedt i i stedet for 38% som der er i de normale fløder

Ahr, så tror jeg sagtens det kan bruges

Anmeld

16. marts 2012

bobbles

Pikku Myy skriver:

Ahr, så tror jeg sagtens det kan bruges

ja men det er blevet til frisk pasta med kylling og en fedt fattig hjemmelavet sovs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.