Glucose belastnings-testen :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Pige1984

Hej.

Møde på sygehuset her kl 8 for at skulle have taget en  glucose belastnings-test men det gik ikke så godt, jeg blev stukket i fingeren og hun hældte væsken op til mig og jeg begynder at drikke det lige så stille og da jeg var kommet halvvejs igennem så kom det hele op igen :-( Så jeg kunne ikke gennemføre testen, så jeg må den 30 marts snakke med Gynækologsk Amb om det og se hvad de siger :-( Rigtig øv......

Andre der har haft problemer med at gennemføre den test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2012

dola

Pige1984 skriver:

Hej.

Møde på sygehuset her kl 8 for at skulle have taget en  glucose belastnings-test men det gik ikke så godt, jeg blev stukket i fingeren og hun hældte væsken op til mig og jeg begynder at drikke det lige så stille og da jeg var kommet halvvejs igennem så kom det hele op igen :-( Så jeg kunne ikke gennemføre testen, så jeg må den 30 marts snakke med Gynækologsk Amb om det og se hvad de siger :-( Rigtig øv......

Jeg vil sige, at jeg klarede den men synes godt nok også det var kvalm, fik I lov til at hælde citronsaft i?

Skønt bagefter at sætte tænderne i en taske-lun leverpostejsmad..

Krammer, mon ikkke det går...

Anmeld

16. marts 2012

Janni.

Den er så klam, den test. Undskyld mit sprog. Jeg har med nød og næppe gennemført den. Den sidste gang sad jeg med hovedet i en skraldespand af frygt for det kom retur.

Håber det går for dig. Føler virkelig med dig.

Anmeld

16. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender flere det er sket for! Ved min den første kom de lidt citron saft i det søde stas ellers ka jeg også være i tvivl om, om det ik også var kommer retur! 

Hvis jeg ska ha taget den i denne gravidtit, vil jeg be om at få citron i igen! VH stine

Anmeld

16. marts 2012

Polkaprik

Øv da  Håber de finder en anden løsning til dig. Jeg havde ikke problemer med den og drak bare skidtet i et hug og det hele var heldigvis fint. Men bliver jeg gravid igen skal jeg have lavet den igen og så må jeg krydse fingre for at det bliver lige så let

Anmeld

16. marts 2012

L&V

Pige1984 skriver:

Hej.

Åh det er bare det klammeste ever, føj det smagte bare af ad Fik såååå ondt i hovedet af det os men holdte det i mig med nød og næbbe

Anmeld

16. marts 2012

Frk.S

Jeg har ikke selv fået den foretaget, men har foretaget mange på gravide patienter.

Og jeg kan berolige dig med, at der er meget normalt at det kommer op igen - det sker ofte. Og mange af dem der holder det nede, har svært ved det.

Så du er bestemt ikke den eneste. Men det er da stadig rigtig træls for dig.

Anmeld

16. marts 2012

Clisolka

Puha nej ad føj  Den test er bare ikke sjov! Jeg gennemførte den 1. gang - 2. gang nåede jeg kun til blodprøven og måtte ikke få det fordi jeg havde graviditetsbetinget sukkersyge 

Jeg fik det dårligt efter et kvarter, men holdte det indenbords 

Anmeld

16. marts 2012

Chris86

Det hjælper hvis man liiiige holder sig for næsen samtidig hihi..

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Pige1984 skriver:

Hej.

Jeg nægtede at tage testen begge gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.