7-9 dage over tid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.651 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. april 2009

pluto7

hej.. jeg er ny her og ved ikke om det er det rigtige debat side jeg har fundet til mit lille problem...

mmig og min mand har været barnløse igennem 5 år og har været i alle tænkelige behandlinger, men til ingen hjælp, så nu har vi i ca ½ år lagt projekt baby på hylden og konsentereret os om vores forhold og på at få en hverdag hvor der nok aldrig kommer nogen børn... ( skal lige siges at vi er uforklarlige barnløse, så vi fejler ingenting) men nu spiller min krop mig et lille pus fordi nu er jeg gået mellem 7 og 9 dage over tid og jeg går aldrig over tiden... men jeg har ingen tegn overhovedet... lidt ømme brystvorter men det er vist også det eneste, ingen kvalme, ingen brun streg fra navlen og ned ( har jeg hørt at man får når man er gravid) ingen mørke brystvorter.... ingenting så er det bare mig som er helt glat på den eller hva?? jeg tør ikke at teste fordi det er første gang jeg går sådan over tid og jeg er så bange for at svaret er negativ...
havde i nogle tegn da i var ca 7-9 dage over tid??
venlig hilsen den som håber på et mirkale

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2009

Mathilde

Hej og velkommen til

Da jeg var 7-9dage over havde jeg følsomme brystvorter og mens. lign. smerter.
Men det er jo slet ikke alle der mærker noget i starten... Plejer din cyklus at være meget regelmæssig?
Jeg vil håbe det viser sig at du er gravid

Kram Mathilde

Anmeld

1. april 2009

pluto7

ja min cyklus plejer at være meget regelmæssig.. den plejer at vare 21 dage plus/minus et par dage.. jeg har følsomme brystvorter og jeg har mens smerter, så det føles hele tiden som om den er på vej, vilket også er grunden til at jeg ikke tør at teste.. ellers har jeg ingen symptomer, ud over at jeg for to nætter siden vågnede med ondt i maven som om der var 10 kilo luft i den, men det kan også bare være mig som leder efter tegn også forbinder de to ting med hinanden..

hilsen mig

Anmeld

1. april 2009

Mathilde

pluto7 skriver:

ja min cyklus plejer at være meget regelmæssig.. den plejer at vare 21 dage plus/minus et par dage.. jeg har følsomme brystvorter og jeg har mens smerter, så det føles hele tiden som om den er på vej, vilket også er grunden til at jeg ikke tør at teste.. ellers har jeg ingen symptomer, ud over at jeg for to nætter siden vågnede med ondt i maven som om der var 10 kilo luft i den, men det kan også bare være mig som leder efter tegn også forbinder de to ting med hinanden..

hilsen mig

Uhh jeg synes du skal tage chancen og tage en test Du vil jo også blive rigtig ked af det og skuffet hvis din mens. pludselig kommer.... Men mens. kan jo desværre også blive væk hvis man tror man er gravid eller ønsker at blive det.

Held og lykke!

Anmeld

1. april 2009

pluto7

ja du har helt ret... men tak for din hjælp... håber mens bliver lang lang væk...

Anmeld

1. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Uh, jeg krydser virkelig fingre for dig!!!! Man ved jo aldrig....!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.