Pas på - Desperate housewives spoiler på Facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. marts 2012

Frk.S

Til jer der "synes godt om" Desperate housewives på Facebook, vil jeg lige advare om at de lige har postet en mega spoiler om hvad der sker i denne sæson.

Så hvis i ser en post fra dem, så luk øjnene hvis i ikke vil vide det (tro mig, det vil i ikke.  ).

Jeg vil også godt anmode om, at ingen skriver hvad det er i denne tråd, hvis i også ved det.
Denne tråd skal ikke være en spoiler - men kun en advarsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Clisolka

Frk.S skriver:

Til jer der "synes godt om" Desperate housewives på Facebook, vil jeg lige advare om at de lige har postet en mega spoiler om hvad der sker i denne sæson.

Så hvis i ser en post fra dem, så luk øjnene hvis i ikke vil vide det (tro mig, det vil i ikke.  ).

Jeg vil også godt anmode om, at ingen skriver hvad det er i denne tråd, hvis i også ved det.
Denne tråd skal ikke være en spoiler - men kun en advarsel.

Jeg har ikke set det, men opper lige tråden

Anmeld

17. marts 2012

DitteFisk

Det er rigtigt - men når man synes godt om den side på facebook skal man også lige tænke på, at den altså er foran, da de jo i Amerika er nået længere i sæsonen end vi er herhjemme Jeg har selv set de nye afsnit, så jeg er også foran, fordi de bliver lagt på nettet efter de har været i TV i Amerika. 

Anmeld

17. marts 2012

Clisolka

Gigl skriver:

Det er rigtigt - men når man synes godt om den side på facebook skal man også lige tænke på, at den altså er foran, da de jo i Amerika er nået længere i sæsonen end vi er herhjemme Jeg har selv set de nye afsnit, så jeg er også foran, fordi de bliver lagt på nettet efter de har været i TV i Amerika. 

Hvilken side ser du afsnittene på?

Anmeld

17. marts 2012

DitteFisk

Babymor2010 skriver:

Hvilken side ser du afsnittene på?

Åh jamen det er simpelthen fordi jeg har en kæreste, som er så elskværdig at hente dem ned fra nettet til mig, og jeg ved ikke helt hvordan ... Jeg kendte selv en side hvor afsnittene blev lagt op, men den er ikke eksisterende mere. 

Anmeld

17. marts 2012

Clisolka

Gigl skriver:

Åh jamen det er simpelthen fordi jeg har en kæreste, som er så elskværdig at hente dem ned fra nettet til mig, og jeg ved ikke helt hvordan ... Jeg kendte selv en side hvor afsnittene blev lagt op, men den er ikke eksisterende mere. 

Øv, håbede lige jeg fik et godt tip 

Anmeld

17. marts 2012

komodo

Babymor2010 skriver:

http://www.tv-links.eu/tv-shows/Desperate-Housewives_207/ værsgo

Anmeld

17. marts 2012

DitteFisk

Babymor2010 skriver:

Han fandt lige dette link - tror det kan bruges, hvis du vil se afsnit som allerede er sendt i USA, men ikke Dk endnu - jeg nyder godt af det! Uuuuuh det er så godt! <3 

http://watchseries.eu/serie/desperate_housewives

Anmeld

18. marts 2012

Clisolka

18. marts 2012

Clisolka

Gigl skriver:

Han fandt lige dette link - tror det kan bruges, hvis du vil se afsnit som allerede er sendt i USA, men ikke Dk endnu - jeg nyder godt af det! Uuuuuh det er så godt! <3 

http://watchseries.eu/serie/desperate_housewives

Mange tak :-))) Ja, før jeg fik barn fulgte jeg også altid med i serierne på nettet - før det kom på dansk tv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.