TbCp skriver:
I løbet af dagen sover Mikkel egentlig helt godt alene. Men så snart det bliver aften og vi skal i seng så vil han kun sove hvis han ligger på min mave.
Det er ved at være hårdt synes jeg! Jeg får slet ikke ordentlig søvn på den måde.
Han har brug for rigtig meget tryghed og det vil jeg gerne give ham, men ville ønske han kunne sove i sin vugge ved siden af os i stedet for ovenpå mig.
Gode råd ønskes!!!
Han er 3 1/2 mdr. nu (korigeret dog kun 1 1/2 md.)
Jeg tænker umiddelbart at det er blevet en rutine for jer - og rutiner giver tryghed...
Her sov knægten næsten ikke i løbet af dagen, og var vågen MANGE gange i løbet af natten... Tilsidst begyndte jeg at give ham en stofble over hovedet (for at minimere stimuli udefra), og efter et par dage hvor jeg havde gjort det hver eneste gang han var træt, sov han i løbet af 1-2 min.
Måske det kunne være en mulighed, eller at stable ham op med puder/dyne på en måde der efterligner følelsen af at ligge på din mave... Hvis han ligger på maven, må man jo forsigtigt prøve at vende ham efter et par timer (inden du selv går i seng)
Ved ikke om det var ogen hjælp, men det er hvad jeg tænker. Og ellers så husk at du har SP at trække på 
Anmeld