Er ano både for min og min venindes skyld
Hvad er jeres mening, skal man holde tale fordi man bør eller er det bedre bare at lade være......
Er lige blevet gift, og må indrømme jeg blev en del skuffet over en veninde. Det er sødt at folk vil holde tale, men fandt ud af hun kun holdte tale, fordi hun følte hun burde, og fandt på at holde tale 5 min inden, hun holdte tale som en af de sidste.
Skal lige siges at der intet positivt var i talen, hun talte kun om få negative ting i forhold til hende og jeg, og hun sagde intet om min mand og jeg og vores forhold, og blev bare så pinlig, over de ting hun sagde, flere ting var ikke engang sande, og ja hun sagde intet relevant eller pænt 
..... burde man så ikke bare ha ladt være eller er jeg bare sippet og utaknemmelig.....
flere var bagefter kommet hen, og havde spurgt mine forældre, hvem hun dog var, og været chokeret over talen
Min veninde har generelt bare været negativ omkring bryllup, og også selv sagt hun var meget jaloux, og har både før og bagefter stort set kun kommenteret negativt. Har været meget i tvivl om jeg burde snakke med veninden om det, for synes også det var underligt at hun sådan stillede sig op, og braldrede ud på den måde, og hun var pinligt ædru, så den undskyldning kan jeg ikke ikke engang give hende 
Synes et sted bare det var rigtig pinligt, også i forhold til min mands familie 
Derudover havde vi en skøn dag 

Anmeld