Osuma.dk - Online supermarked! Fortæl din oplevelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

580 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Mira0911

Har du handlet der før? Er det godt? Ligesom hvis man selv er i supermarkedet og handle? 

Jeg sidder noget så kraftigt og overvejer at give mig til at handle derinde lige om ikke så lang tid, så jeg har varene i morgen... 

Fortæl om din oplevelse!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Mira0911

Slet ingen? 

Anmeld

15. marts 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg får leveret derfra hver fredag (i morgen er 4. gang). Det startede efter jeg fik Ks og derfor ikke måtte slæbe alle varerne op på anden sal, men jeg er så tilfreds med det, at jeg ikke regner med at stoppe med det igen nogensinde. Det er en smadder overskuelig hjemmeside at bestille på, varerne er super friske og budene er rigtig flinke. Så kun ros herfra og jeg kan varmt anbefale dem.

Anmeld

15. marts 2012

Heksemutter

Jeg kan også kun anbefale det - vi har brugt det i et års tid og får varer engang om ugen. 

Deres frugt og grønt er altid friskt, og vi har endnu ikke oplevet, at varerne har været tæt på at overskride sidste salgsdato (modsat hos Super Bedst som vi forsøgte os med først).

Anmeld

15. marts 2012

Mira0911

Årh hvor er det dejligt at høre.... Så bestiller jeg da lige til en uge...  Dejligt jeg allerede kan få det imorgen.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.