dumme dumme mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Sujan

Så kom dagen, hvor jeg fik nøglerne til min nye lejlighed.. har jeg glædet mig til. Vil gerne på plads inden lillepigen melder sin ankomst.
Har termin 25 marts.

Er meningen vi skal flytte mine ting i morgen eftermiddag og lørdag, men men nu fik jeg jo nøglerne i dag så tænkte jeg lige kunne flytte nogle små ting. Det blev til rigtig mange ture op og ned af trapper, og bar måske lidt mere af gangen end jeg skulle... For kunne jo liiige tage lidt til.... Suk...

Nu er det aften. Sidder her og har ondt i hele kroppen. Og masser af plukveer. Har rigtig ondt i fødder og lænd... Hvorfor gør jeg det dog????

Håber ikke jeg har sat fødslen i gang.. håber hun bliver derinde minimum et par dage endnu..

Og så må jeg til at lære at man ikke kan klare hele verden, når man kun har 10 dage til termin..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Hailiesmom11

Vi flyttede selv 15 dage før jeg havde termin og jeg havde også masser af plulveer, ondt i lænd og ryg og rigtig ondt i fødderne
Men bare du lige tager at slapper godt af resten af dagen og ikke lave mere
Så slap af og ta den med ro når du skal flytte, få hjælperne til at tage det tunge læs og få venner og veninder til at hjælpe med at gøre rent og pakke ud..

Anmeld

15. marts 2012

Sujan

Hailiesmom11 skriver:

Vi flyttede selv 15 dage før jeg havde termin og jeg havde også masser af plulveer, ondt i lænd og ryg og rigtig ondt i fødderne
Men bare du lige tager at slapper godt af resten af dagen og ikke lave mere
Så slap af og ta den med ro når du skal flytte, få hjælperne til at tage det tunge læs og få venner og veninder til at hjælpe med at gøre rent og pakke ud..

Åh godt at høre jeg ikke er den eneste:-)

Fødte du så før tid eller hvordan????

Jeg ved jeg skal lade de andre flytte og hjælpe.. og siger de jo også. Og det skal jeg nok gøre de næste dage.. var jo bare fordi jeg fik nøglerne og ikke helt kunne vente

Anmeld

15. marts 2012

Kofoed.

Min svigerinde flyttede mandag, onsdag gik for vandet og veer begyndte for alvor, torsdag gik hele dagen med veer og fredag morgen var knægten ude. Så det kan godt sætte fødselen i gang, hvis kroppen er klar. Hun havde forresten termin om torsdagen og masser af plukveer både mandag og tirsdag.

Anmeld

15. marts 2012

Hailiesmom11

Sujan skriver:

Åh godt at høre jeg ikke er den eneste:-)

Fødte du så før tid eller hvordan????

Jeg ved jeg skal lade de andre flytte og hjælpe.. og siger de jo også. Og det skal jeg nok gøre de næste dage.. var jo bare fordi jeg fik nøglerne og ikke helt kunne vente

Nej jeg gik til 40+5 før jeg fødte
Jeg fødte fredag, onsdag havde jeg masser af plukveer og havde det rigtig skidt, torsdag gik forvandet og fredag morgen kl 6.30 startede veerne hun var ude 17.46

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.