Er ved at blive sindssyg!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Monski

Sagen er den at min søns far, har vores søn torsdag til fredag. Nu er vores søn blevet syg og han nægter at skulle tage fri fra skole for at kunne passe ham i morgen. Jeg skal på arbejde og kan derfor ikke gøre det, hvilket jeg ellers ALTID gør.. jeg synes bare ikke det kan være rigtig at han kan hente ham fra dagpleje klokken 16 torsdag og aflevere ham klokken 08 fredag og alt hvad der er udover det, er simpelthen bare ikke hans problem. 

jeg er ved at blive helt sindsyg!! 
Min søn er over 2 år nu og han savner helt klart sin far og familien på hans side, rigtig meget. hvis de har passet ham en dag i en weekend, så bliver han så ked af det når han skal afleveres, det er helt ubeskriveligt. Han overnatter hos dem ca. 1 gang hver anden månede udover tordsag til fredag.

.. Det jeg egentlig gerne vil hører er om der er nogle af jer der ved om jeg kan gøre krav på at min søn skal se sin far hver anden weekend?
har prøvet statforvaltningens hjemmeside, men synes det er svært at læse mig frem til.

Det blev lidt langt, men håber virkelig at der er nogle af jer der kan hjælpe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Monski

er det slet ingen der kan hjælpe?? 

Anmeld

15. marts 2012

Plysbjørnen

Jeg synes jeg kan mindes jeg en gang har hørt at man ikke kan tvinge fædre til at have sine børn... Tror faktisk det var i De Unge Mødre, hvor Malou Stella, gennem statsamtet forsøgte at tvinge Tino's far til at se ham noget mere. men det kunne de ikke

Anmeld

15. marts 2012

Gravid2012

Monski skriver:

Sagen er den at min søns far, har vores søn torsdag til fredag. Nu er vores søn blevet syg og han nægter at skulle tage fri fra skole for at kunne passe ham i morgen. Jeg skal på arbejde og kan derfor ikke gøre det, hvilket jeg ellers ALTID gør.. jeg synes bare ikke det kan være rigtig at han kan hente ham fra dagpleje klokken 16 torsdag og aflevere ham klokken 08 fredag og alt hvad der er udover det, er simpelthen bare ikke hans problem. 

Min søn er over 2 år nu og han savner helt klart sin far og familien på hans side, rigtig meget. hvis de har passet ham en dag i en weekend, så bliver han så ked af det når han skal afleveres, det er helt ubeskriveligt. Han overnatter hos dem ca. 1 gang hver anden månede udover tordsag til fredag.

.. Det jeg egentlig gerne vil hører er om der er nogle af jer der ved om jeg kan gøre krav på at min søn skal se sin far hver anden weekend?
har prøvet statforvaltningens hjemmeside, men synes det er svært at læse mig frem til.

hmm.. jeg ved det desvaerre ikke, men hvad med at proeve at ringe til nogen, ved ikke helt hvem.. men tror det er nemmere at faa et direkte svar pr tlf, i stedet for at proeve at laese sig frem... eller maaske snak med en advokat.. ?

du maa undskylde hvis jeg ikke var til meget hjaelp, men ved ikke saa meget om dette emne...held og lykke

Anmeld

15. marts 2012

Monski

1234567890 skriver:

hmm.. jeg ved det desvaerre ikke, men hvad med at proeve at ringe til nogen, ved ikke helt hvem.. men tror det er nemmere at faa et direkte svar pr tlf, i stedet for at proeve at laese sig frem... eller maaske snak med en advokat.. ?

du maa undskylde hvis jeg ikke var til meget hjaelp, men ved ikke saa meget om dette emne...held og lykke

Har sendt en ansøgnings blanket ind til statsforvaltningen om ændret samvær.. jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtig men nu må vi se. 

Jeg synes bare det er så super ærgeligt at det skal gå den vej, men kan simpelthen bare ikke se hvordan det ellers skal kunne fungere 

Anmeld

15. marts 2012

Monski

Aniteb skriver:

Jeg synes jeg kan mindes jeg en gang har hørt at man ikke kan tvinge fædre til at have sine børn... Tror faktisk det var i De Unge Mødre, hvor Malou Stella, gennem statsamtet forsøgte at tvinge Tino's far til at se ham noget mere. men det kunne de ikke

Det er nemlig også sådan jeg mener jeg har hørt det er. Synes bare det er vildt. kan godt forstå at man ikke kan tvinge forældre til at se deres børn hvis de ikke ønsker det. 
Det vil jo heller ikke på nogle måde være godt for barnet.

Men lige i den her sag, handler det mest om dovenskab, desværre   

Anmeld

16. marts 2012

Plysbjørnen

Monski skriver:

Det er nemlig også sådan jeg mener jeg har hørt det er. Synes bare det er vildt. kan godt forstå at man ikke kan tvinge forældre til at se deres børn hvis de ikke ønsker det. 
Det vil jo heller ikke på nogle måde være godt for barnet.

Men lige i den her sag, handler det mest om dovenskab, desværre   

Ja, jeg kan godt følge dig, og forstår dig fuldt ud, men der er vist ikke så meget at gøre

Anmeld

16. marts 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monski skriver:

Det er super ærgeligt, men jeg mener ikke vejen er at tvinge ham til at se jeres barn lidt oftere. Han skal selv ville det.

Anmeld

16. marts 2012

wamse

Han har ret til at være sammen med jeres barn, men du har ikke krav på at han gør det Men måske det hjælper med en samtale i amtet

Anmeld

16. marts 2012

Princesspigen

Monski skriver:

trækker du sagen i amtet kan du vidst få papier på at de skal se hinanden hver anden weekend hele weekenden.. men det er tit langtrukken og dyrt og ikke altid den bedste løsning..

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.