Så fik vi dræn!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

CA

Og hvor er det skønt! Vi stod op 3.30 og lavede havregrød, da Johs mos skulle faste fra kl. 4.15. Så stod den på leg og faste resten af natten/morgenen, og det både for Johannes og jeg. Jeg skulle nemlig inden ørelægen omkring lægen for at få taget blodprøve og faste-blodsukker. Johannes og jeg blev sultne og umulige Men Martin klarede vores pyller. 

Kl. 10.15 blev Johannes lagt i fuld narkose. Jeg var fuld af blandede følelser, for jeg glædede mig rigtig meget til at han skulle slippe for ørepinen, og jeg stolede på øre-Peter og narkoselægen, MEN det VAR heller ikke rart at se sit barn "give slip". Jeg var virkelig glad for, at man så tydeligt kunne høre hans vejrtrækning, for da den lille krop bare blev helt slap holdte jeg lige vejret... Vi gik ud, og 10 min efter blev vi kaldt ind til opvågning. Han vågnede hurtigt. Skreg lidt, men kom hurtigt over det og vi kunne tage hjem. Han har været totalt i hopla resten af dagen, og nu sover han tungt og godt! Jeg håber, at det her blir rigtig godt! Vi kan allerede mærke, at han hører bedre. Han vender sig om når vi kalder, hvilket han ikke gjorde før. Nu skal han jo så bare opdrages 

I får lige et før og efter billede Han hygger sig med sin første happy-meal, som vi hentede med hjem. Forkæles det skal man når man klarer det så godt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Elvers

Dejligt indlæg! Håber Johannes ikke skal døje med mere ørepine fra nu af og egentligt meget smart med et barn, der kan høre efter, når man skal opdrage det! 

Og så er Johannes lækker som altid - ked eller smilende

Anmeld

15. marts 2012

AnneBJ

Wow mand! Sikke en forskel på de 2 billeder - det er jo helt vildt!

Årh den narkose altså... HVIS Obelix skal have dræn, er Jørn nødt til at klare det der narkoseshow. Jeg kan simpelthen ikke. Hvis det var et akut opstået behov, og der kun var mig (fx hvis han var kommet til skade og skulle opereres eller lignende) skulle jeg selvfølgelgi nok klare det. Men når vi kan planlægge os ud af, at Jørn kan holde fri, så er hverken Felix eller jeg tjent med min reaktion!

Dejligt at høre det bare gik så stærkt at få dem lagt! Jeg vil huske, at Happy Meal er en passende belønning

jeg hååååber det er slut med øreproblemer for Jer nu - held og lykke med det der opdragelse... det skulle være så godt?! 

Anmeld

15. marts 2012

CA

Men tror du ikke alligevel at du gerne vil være der? HAn sover jo ret hurtigt, og vil derfor ikke se din reaktion. Når han kommer på opvågning når du at komme dig over det inden han vågner. Jeg gjorde i hvert fald De anbefaler at man er der begge to.

Happy meal er en genial belønning Måske han ikke vidste hvad det store gule M betød før, men nu ved han det i hvert fald

Tak - og held og lykke med jeres ører! Obelix - ha ha

Anmeld

15. marts 2012

CA

Elvers skriver:

Dejligt indlæg! Håber Johannes ikke skal døje med mere ørepine fra nu af og egentligt meget smart med et barn, der kan høre efter, når man skal opdrage det! 

Og så er Johannes lækker som altid - ked eller smilende

TAk 

Anmeld

15. marts 2012

AnneBJ

Carina87 skriver:

Men tror du ikke alligevel at du gerne vil være der? HAn sover jo ret hurtigt, og vil derfor ikke se din reaktion. Når han kommer på opvågning når du at komme dig over det inden han vågner. Jeg gjorde i hvert fald De anbefaler at man er der begge to.

Happy meal er en genial belønning Måske han ikke vidste hvad det store gule M betød før, men nu ved han det i hvert fald

Tak - og held og lykke med jeres ører! Obelix - ha ha

Åh jeg ved det faktisk ikke... MÅske det ville være okay, hvis vi begge er der.. Jeg vil i hvert fald helt sikker lade være at afvise det, efter at have hørt om din oplevelse!

Fik I det gjort på sygehus, eller i ørelæge praksis?

Det første bogstav børn i "dagens Danmark" lærer, er M... pga. MacDonalds.. lidt skræmmende faktisk!

Anmeld

15. marts 2012

piadas

Hvor er det bare godt for jer! Selvfølgelig mest for Johannes, men det er da fedt, at han forhåbentlig hører efter, hvad I siger fra nu af! Jeg forventer et meget velopdragent barn næste gang vi ses!

Jeg er sikker på, at det hjælper på hans hørelse. Oliver fik dræn i for første og eneste gang, da han var 6-7 år. Hans første reaktion da han lige var kommet sig over narkosen var: Mor, hvorfor snakker du så højt?!! Så jeg tror virkelig, det hjælper!

Da han skulle tjekkes et halvt år efter, var drænet faldet ud af sig selv, og han har kun haft MØB et par gange siden...men nu skulle det altså også gerne være slut! Han bliver trods alt 11 år om et par måneder....!

Selvfølgelig skulle han da have Happy Meal. Ida fik hendes debut for et par uger siden. Hun åd også burgeren med velbehag, omend det tog meeeeget lang tid!

Hvor er han forresten sød, ham Johannes!

Anmeld

19. marts 2012

Sofia

Hvor er det dejligt at høre det gik godt. Alfred skal med stor sandsynlighed også have dræn i, han har pt møb for 3. gang i træk

Så vi vil også kopiere det med MAC D!

Anmeld

27. marts 2012

DK

Ihh sikke en glad Johannes! Det lyder til at i alle tre bare har klaret den omgang super flot! Og dejligt at der nu kun er tale om en selektiv dårlig hørelse af og til Det har vi også masser af hjemme hos os

Han ser super dejlig ud, ham Johannes!

Anmeld

17. april 2012

Line Højdal

Hvor er de bare sigende de to billeder!! Og hvor er han bare skøn Johannes

Dejligt at høre drænene hjalp hos jer. Vi har jo været en længere tur igennem, men jeg kan kun nikke genkendende til dine følelser omkring narkosen - puha det var væmmeligt at se den lille slappe krop

Aske blev også forkælet oven på veloverstået faste og operation - hun guffede en hel pølse + en lille brik-kakao i sig ved pølsevognen

Godt gået alle sammen og vi  for at problemerne ikke vender tilbage

Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.