Uge 12 hjemme fra NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.059 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. marts 2012

Lenaogkasper

Da vi kom hjem fra NF skulle vi da have et billede af maven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Happiness

Sikke en fin mave! Det ses meget tydeligt at du er gravid. Tror først man kunne se det på mig da jeg var omkring uge 20 Hvilket irriterede mig ret så meget

Anmeld

15. marts 2012

Lenaogkasper

Happiness skriver:

Sikke en fin mave! Det ses meget tydeligt at du er gravid. Tror først man kunne se det på mig da jeg var omkring uge 20 Hvilket irriterede mig ret så meget

Tak

Syntes også det går hurtig nu. Men nyder maven vokser og man kan se det, havde enda den første der spurgte i dag om jeg var gravid hehe

Anmeld

16. marts 2012

TrineMine86

Lenaogkasper skriver:

Da vi kom hjem fra NF skulle vi da have et billede af maven.

woaw hvor du vokser søde skatte  du har sådan en flot lille babyhule, selvom den allerede er ved at være ret stor hihi.. det klæder dig allerede så godt med sådan en mave der  glæder mig til at følge dens udvikling

god weekend smuksak

Anmeld

26. marts 2012

CA

Hold da op Lena! Sådan ser man da først ud i uge 20 som 1. gangs Dejligt med en babybule! Hvordan har du dog kunnet skjule den? Har også tænkt at der snart skal tages billede, men det får lige lov at vente til efter NF på tirsdag 

Anmeld

26. marts 2012

Lenaogkasper

Hold da op Lena! Sådan ser man da først ud i uge 20 som 1. gangs Dejligt med en babybule! Hvordan har du dog kunnet skjule den? Har også tænkt at der snart skal tages billede, men det får lige lov at vente til efter NF på tirsdag 

Så skulle du se maven nu, ved ikke hvad der sker men den vokser helt vildt

min mor sagde til mig at hun også blev meget hurtig stor og da hun var omkring halvvejs stoppede hun med vokse, tror jeg også jeg bliver, kan heller ikke skjule det mere, men gik i store trøjer indtil NF så nu viser jeg glædeligt maven frem.

hvordan har du det? Bliver spændende med scanningen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.