Hvor langt er jeg henne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

JannieJ

Hej igen

Ville hører om i kan hjælpe mig med at regne ud hvor langt jeg skulle være henne, hvis altså jeg er gravid

Testede positiv d. 10/3-12 og igen d. 12/3-12

Grunden til det er svært at regne ud er fordi jeg ikk har haft min mens siden sidste SA.

Dato for hva dag fosteret kom ud er d. 2/2.12 og sidste dag jeg blødte var tirsdag d. 7/2-12

Håber at hører fra jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Kofoed.

Har ingen anelse, for nogen har ÆL med det samme efter SA, andre har det altså først flere måneder efter.

Men skulle du følge de normale antagelser, vil du have haft ÆL 5-10 efter blødnings stop. Så en antagelse ville være omkring 6+0.

Anmeld

15. marts 2012

ekebiv

JannieJ skriver:

Hej igen

Ville hører om i kan hjælpe mig med at regne ud hvor langt jeg skulle være henne, hvis altså jeg er gravid

Testede positiv d. 10/3-12 og igen d. 12/3-12

Grunden til det er svært at regne ud er fordi jeg ikk har haft min mens siden sidste SA.

Dato for hva dag fosteret kom ud er d. 2/2.12 og sidste dag jeg blødte var tirsdag d. 7/2-12

Håber at hører fra jer

Har du på noget tidspunkt testet negativ efter aborten? Jeg spørger fordi jeg stadig kunne teste positiv næsten 3 måneder efter min MA.

Anmeld

15. marts 2012

JannieJ

Den 10 var den første gang jeg testede så ved ikk? har dog haft nogle symtomer på ny graviditet, også før jeg testede positiv???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.