er så super nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

hej med jer tøser..

har brug for et godt råd da jeg er super duper nervøs jeg holder mig anonym af mange årsager blandt andet fordi jeg ikke er så langt henne og fordi jeg ikke har delt det med nogle endnu.

mit problem er at jeg er blevet gravid og på samme tid er jeg vent tilbage til mit gamle job, hvor jeg har lovet job indtil 7/9 2012

men men men, det job jeg har er meget med tunge løft, stående hele dagen og ja så er det om natten, hvilket nok ikke er en super kombi, men jeg har før mistet og er så super bange for at det skal ske igen, men jeg er os af den mening at jeg ikke deler mig graviditet med jobbet før jeg er de 3mdr henne som er mest risikofyldt i forhold til abort osv.

men hvad ville i gøre hvis i var i mit sted og er der mange af jer der har mistet eller frygter det.. som gerne vil dele deres frustrationer med mig..

hvornår fortalte i folk omkring jer at i var gravide?

og hvad arbejder i med hver især?  

håber i er søde at hjælpe mig og give mig nogle ideer og fif til hvad i synes er det bedste for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

mortilnoahogmelina

Jeg vil bare sig . Pas på dig selv og den lille . Ingen takker dig hvis dy mister .
Har selv haft en MA.
Ønsker ikk uddebeter mere i offentlig forum.
Men dy er velkommen til at skrive privat .
Så deler jeg gerne erfaring .
Hat selv stående job og tunge løft. Har os idag en dreng .

Anmeld

15. marts 2012

katrine26

Jeg kan godt forstå du er nervøs..har ikke selv oplevet at miste og arbejder ikke med tunge løft..

men jeg syntes du skal tage en snak med din læge om hvad du skal være forsigtig med her det første stykke tid..men vil mene at vis du ikke er længer henne så tror jeg ik det gør så meget at du lufter lidt tungt og har aften/nattevagter.

Men med det sagt så er det enormt vigtigt at du mærker efter i din krop om den kan klare det hårde fysiske job.

held og lykke.

Katrine26

Anmeld

15. marts 2012

lio

Jeg ville fortælle arbejdet om graviditeten, af ærlighed kommer forståelse. (blev selv sygemeldt fra job pga. kvalme inden de 12 uger)

Forstår godt dilemmaet, men det er bare så vigtigt du passer på dig selv, også under graviditet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.