gravid or not ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

jeg skulle have haft min mens igår og der er stadig ikke sket noget.. hele tiden tror jeg min menstruation er på trapperne pga smerterne men istedet kommer der bare udflød ud.. Jeg har prøvet at teste med en valmed + en Digital og begge sprit Negative... Jeg har haft en lidt svingende Cyklus, de to sidste gange lå den på 21 dage og det regnede jeg sårn set også med 3 gang, men nej? hvis min cyklus så er ved at være på 28 dage som før i tiden, venter jeg mens i næste uge først... Men så synes jeg det underligt, jeg har mens smerter, uden mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

FrkZier

Anonym skriver:

jeg skulle have haft min mens igår og der er stadig ikke sket noget.. hele tiden tror jeg min menstruation er på trapperne pga smerterne men istedet kommer der bare udflød ud.. Jeg har prøvet at teste med en valmed + en Digital og begge sprit Negative... Jeg har haft en lidt svingende Cyklus, de to sidste gange lå den på 21 dage og det regnede jeg sårn set også med 3 gang, men nej? hvis min cyklus så er ved at være på 28 dage som før i tiden, venter jeg mens i næste uge først... Men så synes jeg det underligt, jeg har mens smerter, uden mens

jeg har også mens. smerter dagene inden mens

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

jeg har også mens. smerter dagene inden mens

men jeg skulle ha haft det igår

Anmeld

15. marts 2012

FrkZier

du skriver:

.. Jeg har haft en lidt svingende Cyklus, de to sidste gange lå den på 21 dage og det regnede jeg sårn set også med 3 gang, men nej? hvis min cyklus så er ved at være på 28 dage som før i tiden, venter jeg mens i næste uge først... Men så synes jeg det underligt, jeg har mens smerter, uden mens

- så du undre dig over du har mens smerter nu hvis du først skal have mens om 6 dage?? og dertil siger jeg, at jeg ofte har mens smerter dagene inden mens..

Anmeld

15. marts 2012

come2

Anonym skriver:

Min cyklus svingede også lige pludselig og troede jeg var gravid.

Men den var bare nogle dage forsinket. Tag en test om nogle dage

Anmeld

15. marts 2012

morbibi

Anonym skriver:

Jeg har som regel også mens smerter, hvor det murre lidt ekkstra i lænden og så var jeg gravid. Så hvis det er ønsket, så pøj pøj

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

du skriver:

.. Jeg har haft en lidt svingende Cyklus, de to sidste gange lå den på 21 dage og det regnede jeg sårn set også med 3 gang, men nej? hvis min cyklus så er ved at være på 28 dage som før i tiden, venter jeg mens i næste uge først... Men så synes jeg det underligt, jeg har mens smerter, uden mens

- så du undre dig over du har mens smerter nu hvis du først skal have mens om 6 dage?? og dertil siger jeg, at jeg ofte har mens smerter dagene inden mens..

jaa, men det plejer ikke være tilfældet her, plejer højst ha det 2 dage før.. og aldrig før

..

Anmeld

15. marts 2012

Anonym trådstarter

morbibi skriver:

Jeg har som regel også mens smerter, hvor det murre lidt ekkstra i lænden og så var jeg gravid. Så hvis det er ønsket, så pøj pøj

vi tager imod barnet med åbne arme hvis det tilfældet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.