Matas Øjengele.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.855 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Kloster

Hej.

Jeg har fået Matas Øjengele, som på billedet, men jeg er i tvivl, om den har den virkning, jeg gerne ville have.

Jeg vil gerne have en øjencreme, der forebygger lidt rynker og fugter den sarte hud omkring øjnene, men er den her gele så den rigtige for mig? Ell skal jeg have en creme i stedet for? Evt den plejende øjencreme?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

An&Jo

Kloster skriver:

Hej.

Jeg har fået Matas Øjengele, som på billedet, men jeg er i tvivl, om den har den virkning, jeg gerne ville have.

Jeg vil gerne have en øjencreme, der forebygger lidt rynker og fugter den sarte hud omkring øjnene, men er den her gele så den rigtige for mig? Ell skal jeg have en creme i stedet for? Evt den plejende øjencreme?

ved ikke om den er rigtig, for har ikke erfaringer med den, da det er meget få af matas egne produkter jeg kan tåle..

Men tror nu mere en forebyggende og plejende øjencreme er bedre..

Anmeld

17. marts 2012

MelikkazMoar

Kloster skriver:

Hej.

min intuition siger mig de er lige gode.. om det er creme eller gele.. men tror gele'en er mere kølende til hævede øjne..

ellers kan man jo spørge den i matas.. og jeg personligt ville måske gå til en kosmetolog/kosmetiker og få en øjencream der er lige netop gør noget for dig..

Anmeld

17. marts 2012

L&V

Kloster skriver:

Hej.

Kan se der er karatin i og det er jo da en super go ting. Jeg tror bare gele strammer op mens den sidder der uden at gå i dybden hvor creme vil gå ind i huder og opbygge indefra.. Husk at duppe det på og ikke smørre det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.