Barnevogn med rundt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
39 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Guldimaven

Ja, nu varer det jo ikke så længe før jeg skal til at have barnevogn med rundt, når nu jeg er ude offentligt..  Og så kom jeg til at tænke på noget.. 

Der hvor man ikke kan have barnevogn med ind, eks cafe, jordemor ( efter besøg.), tøjbutikker o.s.v.. Altså der hvor man bliver nød til at stille barnevognen udenfor, hvad gør man lige der?

Vi har en forholdsvis dyr barnevogn, vil jeg mene.. I hvert fald ville jeg blive ret ked af det, hvis nogle rendte med den.. Men man kan jo ikke låse den med en cykel lås, eller kan man?! 

Så vil lige hører om i har et godt råd, eller hvad i evt selv gør når i stiller jeres barnevogn (uden barn i.) et sted hvor i ikke kan holde øje! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Jeg har en lille cykellås...

Men har stortset ikke brugt den..

(Har ikke rigtig været nogen steder hvorjeg ikke kunne få barnevognen med rundt)

Anmeld

15. marts 2012

An&Jo

Guldimaven skriver:

Ja, nu varer det jo ikke så længe før jeg skal til at have barnevogn med rundt, når nu jeg er ude offentligt..  Og så kom jeg til at tænke på noget.. 

Der hvor man ikke kan have barnevogn med ind, eks cafe, jordemor ( efter besøg.), tøjbutikker o.s.v.. Altså der hvor man bliver nød til at stille barnevognen udenfor, hvad gør man lige der?

Vi har en forholdsvis dyr barnevogn, vil jeg mene.. I hvert fald ville jeg blive ret ked af det, hvis nogle rendte med den.. Men man kan jo ikke låse den med en cykel lås, eller kan man?! 

Så vil lige hører om i har et godt råd, eller hvad i evt selv gør når i stiller jeres barnevogn (uden barn i.) et sted hvor i ikke kan holde øje! 

hvis jeg virkelig er tvunget til at lade den stå uden for mit syn, så bliver den låst fast til noget med en cykellås..
Men kommer helst ikke steder hvor jeg ikke kan se den, og jeg er et skarn og tager gerne vognen med ind selvom der er skilt med at man ikke må men nu er jeg os mest ude på de tidspunkter hvor sønnen sover, og så stiller jeg den IKKE ude hvor jeg ikke kan se den..

men mit råd må være at du altid skal have en lås med af en art, for ellers dækker forsikringen ikke hvis den bliver stjålet..

Anmeld

15. marts 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Kommer an på hvor man bor ..

Vi havde en silver cross , og den lod vi tit stå udenfor en café og lign. Og den blev stående .. Men vi bor også i en lille by ..

Anmeld

15. marts 2012

Guldimaven

Ravnholt skriver:

Jeg har en lille cykellås...

Men har stortset ikke brugt den..

(Har ikke rigtig været nogen steder hvorjeg ikke kunne få barnevognen med rundt)

Okay, kom bare til at tænke på det fordi.. Hos min jordemor, skal man stille den udenfor, hvor man ikke kan se den og der er det jo let bare at snuppe den!

Anmeld

15. marts 2012

Guldimaven

An&Jo skriver:

hvis jeg virkelig er tvunget til at lade den stå uden for mit syn, så bliver den låst fast til noget med en cykellås..
Men kommer helst ikke steder hvor jeg ikke kan se den, og jeg er et skarn og tager gerne vognen med ind selvom der er skilt med at man ikke må men nu er jeg os mest ude på de tidspunkter hvor sønnen sover, og så stiller jeg den IKKE ude hvor jeg ikke kan se den..

men mit råd må være at du altid skal have en lås med af en art, for ellers dækker forsikringen ikke hvis den bliver stjålet..

Jeg ved du også færdes i aalborg, ikke sandt?!  Men så er det da godt, at der ikke er ret mange steder man ikke må have den med ind.. tænker bare det må da være besværligt at have den med ind alle steder.. ( men hellere det, end at den bliver stjålet.)

Men må nok hellere lige anskaffe en lås til den tid, hvis nu jeg skulle få brug for det!

Anmeld

15. marts 2012

Guldimaven

morethanperfect skriver:

Kommer an på hvor man bor ..

Vi havde en silver cross , og den lod vi tit stå udenfor en café og lign. Og den blev stående .. Men vi bor også i en lille by ..

Også uden i kunne se den?

Anmeld

15. marts 2012

lilledittemor

Guldimaven skriver:

Vi har en Emmaljunga til næsten 10.000,-.. Der har vi en kodelås siddende på, og vi låser den fast hver gang vi går fra den.

Man kan ikke stole på folk mere, og vi bruger den rigtig flittigt

og kodelås, så man slipper for nøgle

Anmeld

15. marts 2012

Guldimaven

Ditte_Marie skriver:

Vi har en Emmaljunga til næsten 10.000,-.. Der har vi en kodelås siddende på, og vi låser den fast hver gang vi går fra den.

Man kan ikke stole på folk mere, og vi bruger den rigtig flittigt

og kodelås, så man slipper for nøgle

Ja, det er også sådan en vi har.. altså en emmaljunga! Men super smart med kodelås! Er det så fast til en lygtepæl eller anden genstand der ikke kan flyttes?

Anmeld

15. marts 2012

morethanperfect

Guldimaven skriver:

Også uden i kunne se den?

Jep ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.