BOLIG SALG HJÆLLPPP !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.296 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

82Miraklet

Hej Piger.
Vi står i den situation at vi skal vælge mægler til at sælge vores hus.. Vi har haft 3 mæglere ude og vurdere vores sommerhus..

EDC sagde 1,1 mil
Nybolig sagde 995.000
Home sagde 1,1 mil

Ja altså det er jo så det !!!!!!!

Er der nogen a jer piger herinde der har erfaringer gode som dårlige med de forskellige mæglere, vil vi meget gerne hører jeres mening og gerne meget snart da vi gerne vil give besked senere idag !!!

Håber på lidt meldinger....

Kærligst Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Louise mortil4

vi har lige solgt vores nedlagte landbrug i gennem home, det tog 3 uger, og de var bare alle tiders hele vejen i gennem, så dem kan vi varmt anbefale i hvertfald.

Anmeld

7. marts 2008

st

Jeg tror ikke man kan sammenligne mæglere på den måde. De er vidt forskellige fra landsdel til landsdel.
Men alligevel, så har vi haft gode erfaringer med EDC. Det var godt nok ved køb, men vi fik en god service. Du skal huske at tænke på at mægleren er "sælgers mand", så jeg er sikker på de nok skal gøre alt for at I får en god oplevelse med salg af hus.

st.

Anmeld

7. marts 2008

Honningblomst

Hej..:)
Ja, det er en jungle med de mæglere og de er virkelig snu og tjener kassen.
Da vi valgte mægler tog vi den der var billigst, det man får af dem var stort set det samme.
Home skulle have 106.000kr for at sælge det og de satte det (højt) til 1.8mill(hellere 1.65 ville de, men vi mente det var alt for lidt.)
Realmæglerne skulle have 35.000kr for at sælge det!!!!så dem valgte vi selvfølgelig. De ville starte med at sætte det 1.975.000 og så senere 1.8mill. hvis ikke det blev solgt når der var gået et halvt år.
Det tog under 1½ måned og kun to fremvisninger og så var det solgt til beløbet. Intet afslag og vi fik en god pris....;)
Vi tjente 1mill. på 5 år, så det var ikke så dårligt og ejendomsmægleren tjente kun lige hvad jeg synes er ok...ærgrer mig dog over vi ikke selv valgte at sælge, men man kunne jo ikke vide det gik så let.
Vores var også et lille nedlagt landbrug/husmandssted. Med en flot beliggenhed og gode tilbygninger.
Mange gange held og lykke og husk at I er kunder og kan prutte om prisen osv...
Knus...

Anmeld

7. marts 2008

82Miraklet

Men kan selvfølgelig ikke bare stille dem op imod hinanden og Prisen er da heller ikke den afgørende i denne sag, men det er bare super svært at vælge mægler og når nu vi pludselig står i situationen kunne det være meget rart at høre lidt om andres erfaringer med specielt en af disse 3 mæglere..

Puha det er sgu svært !!!!

(H)

Anmeld

7. marts 2008

EDC selvfølgelig!!!!
Og lige til kommentaren om at detjener kassen... lidt over 20.000 er deres grund løn og med en arbejdsuge der ofte sniger sig op på 50-60 eller måske 70 timer ville jeg ikke kalde det at tjene kassen :D
Held og lykke med salget

Anmeld

7. marts 2008

Kristina V

Tror det er med jeres feeling i ska finde ud af det.. Ved der feks. er en EDC mægler i nærheden af os som er en rigtig røv, men min bror har feks. lige købt igennm EDC og de var vil fair, det har de kun haft gode oplevelser med. Og de er ved at sælge gennem home.. De tog så ikk den mægler der havde vuderet deres hus højest, for som han sage så ska det jo også være realistisk.. Så tror det er hva der er jeres feeling..

Anmeld

7. marts 2008

Honningblomst

Anne KG skriver:

EDC selvfølgelig!!!!
Og lige til kommentaren om at detjener kassen... lidt over 20.000 er deres grund løn og med en arbejdsuge der ofte sniger sig op på 50-60 eller måske 70 timer ville jeg ikke kalde det at tjene kassen :D
Held og lykke med salget

Nu er det ikke menig mand jeg henviser til...eller ansat om du vil.
Sååååå......;)

Anmeld

7. marts 2008

LouiseViola

Jamen vi har både købt og solgt igennem EDC, med rigtig god erfaring. De fik solgt vores lejlighed til en god pris og den blev endda solgt på under 1 måned, og sådan som markedet er i øjeblikket er det jo rigtig godt!
Tror det afhænger meget af den enkelte mælger, ville han kunne sælge dig noget?
Selv ville en rigtig "pomade-fyr" have svært ved at sælge noget til mig, så sådan en ville jeg heller aldrig hyre selv :)
Held og lykke med salget!

Anmeld

7. marts 2008

Honningblomst

LouiseViola skriver:

Jamen vi har både købt og solgt igennem EDC, med rigtig god erfaring. De fik solgt vores lejlighed til en god pris og den blev endda solgt på under 1 måned, og sådan som markedet er i øjeblikket er det jo rigtig godt!
Tror det afhænger meget af den enkelte mælger, ville han kunne sælge dig noget?
Selv ville en rigtig "pomade-fyr" have svært ved at sælge noget til mig, så sådan en ville jeg heller aldrig hyre selv :)
Held og lykke med salget!

Synes du at mægleren er så vigtig?? Undre mig lidt, for jeg er fuldstændig ligeglad med hvem der er mægler eller var de gange jeg har købt hus....det er jo huset jeg skal købe og ikke manden.;)
Men lidt sjovt så forskelligt man ser det...
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.