Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malou skriver:årh ja... haha August... griner meget!!! Din stakkel... sender dig lige en kæmpe pose ve-støv knus malou
Mange tak søde
Jeg lyder ikke bitter vel ?????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja.. skriver: Mange tak søde Jeg lyder ikke bitter vel ?????
Tanja.. skriver:En dreng den 28 aug ,,, Hun skal sgu også have lov at mærke hvordan det er at gå over tid ,,,
Heidi Bakke skriver:Kunne være sjovt på Margrethes fødselsdag....d. 21/4 er jo prinsesse Isabellas, det ville ikke være smart....Jeg siger d. 29 april det er Benediktes fødselsdag!!!Ja lidt royal er man vel!!!Heidi
Tynen skriver: Selvom hun vist først har termin i maj, ved vi jo alle at Kongehuset laver en lille røver eller 2 når det gælder tesrminsberegninger.Hvornår gætter I på?Selv tror jeg det ender med d. 21. april!
Selvom hun vist først har termin i maj, ved vi jo alle at Kongehuset laver en lille røver eller 2 når det gælder tesrminsberegninger.Hvornår gætter I på?Selv tror jeg det ender med d. 21. april!
Mener at have læst at de gør det for at undgå "presset" omkring den rigtige terminsdato..
Tynen skriver: Mener at have læst at de gør det for at undgå "presset" omkring den rigtige terminsdato..
malou skriver:hihihihi.... griner... ejh... OVERHOVEDET IKKE.... smiler.... han kommer snart søde... hvormeget er du gået over?knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128