Bodyer i str 98?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Anonym trådstarter

Hej alle, 

Min lille sveskemus, er pludselig blevet en stor pige og bruger 92-98 i tøj nu. (hun er fra juni 2010 og er derfor bare lidt stor af sin størrelse), men jeg synes det er for tidligt at give hende alm. undertøj på, da hun stadig ikke har smidt bleen. Hvor får man nogle alm. bodyer i hendes str?  

vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

malo

Anonym skriver:

Hej alle, 

Min lille sveskemus, er pludselig blevet en stor pige og bruger 92-98 i tøj nu. (hun er fra juni 2010 og er derfor bare lidt stor af sin størrelse), men jeg synes det er for tidligt at give hende alm. undertøj på, da hun stadig ikke har smidt bleen. Hvor får man nogle alm. bodyer i hendes str?  

vh

Jeg har nogle helt nye bodyer i lyserød fra Minymo i str. 98, der er både lange og korte ærmer, vi fik dem bare aldrig brugt. Kan tage billeder i aften, hvis du er interesseret.

Anmeld

15. marts 2012

trinela

Min datter er fra september 2010 og bruger 92, hun er også ret stor. Jeg har lige købt undertøj i nameit til hende, og det er altså meget nemmere, når hun skal skiftes. Jeg kommer bare undertrøjen ned i underbukserne, så fungerer det lige så godt som body. Bleerne kan sagtens være der, det har de lavet pads til.

Anmeld

16. marts 2012

Tona

Anonym skriver:

Hej alle, 

vh

Kender godt problemet. Min datter er 14 mdr og skal have str. 92 i body 

Nå men jeg har fundet ud af at på denne side:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=15991

Der kan du få store bodyer. Bla dem som jeg specifikt har linket til, men du kan også finde andre hvis du surfter rundt. Vi er rigtig glade for dem jeg har linket til og dem kan jeg varmt anbefale  

Det er ikke verdens mest overskuelige side, men priserne er gode. De har også en kategori der hedder: "køb stort, spar penge" eller sådan noget og der kan man altid lige checke om der skulle være tilbud på noget man skal bruge. Somme tider har jeg fået Mimymo body'er på tilbud der meget billigt. Dem kan man nemlig også få i stor størrelse

Anmeld

16. marts 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Kender godt problemet. Min datter er 14 mdr og skal have str. 92 i body 

Nå men jeg har fundet ud af at på denne side:

http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=15991

Der kan du få store bodyer. Bla dem som jeg specifikt har linket til, men du kan også finde andre hvis du surfter rundt. Vi er rigtig glade for dem jeg har linket til og dem kan jeg varmt anbefale  

Det er ikke verdens mest overskuelige side, men priserne er gode. De har også en kategori der hedder: "køb stort, spar penge" eller sådan noget og der kan man altid lige checke om der skulle være tilbud på noget man skal bruge. Somme tider har jeg fået Mimymo body'er på tilbud der meget billigt. Dem kan man nemlig også få i stor størrelse

Tusind tak for dit fine råd. Det vil jeg absolut også benytte mig af. Jeg skal dog til pompdeluxe homeparty her på søndag og så lige at deres hjemmeside, at de har bodyer i store str 92-98 og mere. Så vil gå lidt amok derhjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.