Erfaring med drømmepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

ajbs

Hej

Jeg har været så heldig, at få en rigtig fin drømmepose brugt.

Hva giver man de små på når de kommer i sådan en? Vi bruger indtilvidere liften, da min søn kun er 12 uger.. men han vokser og vokser, så der er ikke længe til den skal i brug

Jeg er ikke helt klar over om det er en sommer eller vinterdyne der er i.. har set flere med voksier snakke om forskellige dyner. Er det mon også tilfældet med drømmeposen?

På forhånd tak for hjælpen

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2012

Anirak

Det kommer selvfølgelig lidt an på vejret, men umiddelbart et par tynde bukser, bluse, trøje, hue + evt. vanter.

Drømmeposen har ikke forskellige dyner afhængigt af årstiden. Der er to dyner, hvor man kan knappe den ene af, når det er varmt.

Anmeld

17. marts 2012

Nitz - <3 David

ajbs skriver:

Hej

Jeg har været så heldig, at få en rigtig fin drømmepose brugt.

Hva giver man de små på når de kommer i sådan en? Vi bruger indtilvidere liften, da min søn kun er 12 uger.. men han vokser og vokser, så der er ikke længe til den skal i brug

Jeg er ikke helt klar over om det er en sommer eller vinterdyne der er i.. har set flere med voksier snakke om forskellige dyner. Er det mon også tilfældet med drømmeposen?

På forhånd tak for hjælpen

Vh

Nu kender jeg ikke dynerne i en drømmepose.. Men jeg har en DuniDuo.. Der har jeg en tyk og en tynd dyne til.. David er stadig ret lille (ca 4200g) og er født for tidligt.. så han er rigtig glad for den tryghed der er når han er pakket sådan sammen.. Og han nyder det.. Efter jeg er begyndt at putte ham i den så vil han gerne sove i hans egen seng.. Han har indtil nu sovet ved min side..
Når David sover ude i barnevognen i den har han hue og en fleece dragt på.. Men der er jo meget forskel på hvor meget de har brug for.. en i min mødregruppe har en datter der kun skal have en ekstra trøje og hue+vanter på.. ellers er hun badet i sved.. Så det er nok bare med at mærke efter.. Og så regulere lidt efter vejr og vind

Anmeld

17. marts 2012

Pige2009

Jeg har en original voksipose i uld til Laura og hun har en striktrøje udenpå hendes almindelige tøj nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.