Tv og internet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Orkide86

Hej..

Jeg vil gerne ha andet tv og internet..

Jeg har lige nu tdc hometrio.. og det er pænt dyrt..

Kan man ikke få noget rimelig billet tv?? Jeg vil dog ha self. tv 2 og de almindelige kanaler, samt tv2 zulu, kanal 4 og 5 og tv 3 samt nogen disney kanaler...

Hjælp.. hva har i ??

Og hva internet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Miin'Baby'Mus

Mirjam123 skriver:

Hej..

Kan man ikke få noget rimelig billet tv?? Jeg vil dog ha self. tv 2 og de almindelige kanaler, samt tv2 zulu, kanal 4 og 5 og tv 3 samt nogen disney kanaler...

Hjælp.. hva har i ??

Og hva internet??

Uha det er svært, men jeg ved at der skulle være nogle sider hvorpå du kan sammenligner priser fra de forskellige udbydere

Vi har selv GVD   Fint nok tv, men de har elendig service og hele deres koncept er åndssvagt, men vi er tvunget til at have dem i vores boligselskab. Kender ingen der vil anbefale GVD - men det kan du jo være ligeglad med, de kan ikke fåes alle steder kun her

Ud over det så har vi Telenor internet og det har vi sjældent problemer med, men nu arbejder manden så også hos telenor, så ja det hjælper nok heller ikke hehe

Anmeld

15. marts 2012

sarahb

Vi har danske bredbånd både til intetnet og TV.
Vi elsker det og har tons af kanaler

Anmeld

15. marts 2012

Orkide86

Norman skriver:

Uha det er svært, men jeg ved at der skulle være nogle sider hvorpå du kan sammenligner priser fra de forskellige udbydere

Vi har selv GVD   Fint nok tv, men de har elendig service og hele deres koncept er åndssvagt, men vi er tvunget til at have dem i vores boligselskab. Kender ingen der vil anbefale GVD - men det kan du jo være ligeglad med, de kan ikke fåes alle steder kun her

Ud over det så har vi Telenor internet og det har vi sjældent problemer med, men nu arbejder manden så også hos telenor, så ja det hjælper nok heller ikke hehe

Tak for dit svar

Anmeld

15. marts 2012

Orkide86

sarahb skriver:

Vi har danske bredbånd både til intetnet og TV.
Vi elsker det og har tons af kanaler

Hva giver i for det?

Anmeld

15. marts 2012

sarahb

Mirjam123 skriver:

Hva giver i for det?

VI har Alle kanaler og kanaler i både stue og sove værelse med bokse osv. Og internet og vi giver 1100 kr for det hele om måneden.
Det er sikkert meget, det ved jeg ikke - men billigere end yousee og de havde slet ikke de kanaler vi ville have.
Så for os er Dansk Bredbånd bare fantastisk

Anmeld

15. marts 2012

Orkide86

sarahb skriver:

VI har Alle kanaler og kanaler i både stue og sove værelse med bokse osv. Og internet og vi giver 1100 kr for det hele om måneden.
Det er sikkert meget, det ved jeg ikke - men billigere end yousee og de havde slet ikke de kanaler vi ville have.
Så for os er Dansk Bredbånd bare fantastisk

Ja okay det er noget dyre end hva jeg gir nu..

Anmeld

15. marts 2012

sarahb

Mirjam123 skriver:

Ja okay det er noget dyre end hva jeg gir nu..

Men det er så også alle kanaler, tv1000 x 7 stk, alle disney og cartoon kanaler, alt i dansk tv kanal9 kanal 4 m.m.
Det er sikkert meget mindre pakker, vi er bare gået over gevind

Anmeld

15. marts 2012

Muffin_girl

Mirjam123 skriver:

Hej..

Hjælp.. hva har i ??

Og hva internet??

Vi har Stofa i begge dele.. Tror at vi sammenlagt giver 440 for tv og meget hurtigt net.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.