Så er jeg tilbage! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Omonigho

Goddag til alle jer skønne piger,

Allerførst skylder jeg vist en undskyldning til dem der fulgte min sidste graviditet, og så måske har undret sig over hvorfor jeg pludselig "blev væk". Sagen er den at jeg havde en meget meget traumatisk fødselsoplevelse hvor stort set alt der kunne gå galt også gjorde det, og lægerne næsten mistede både bebs og mig. Denne barske oplevelse har jeg været utrolig længe om at komme over, og har endda været nødt til at sætte mit jordemoderstudie på standby i 1½ år, inden jeg nu føler mig klar igen, og faktisk skal starte op igen her den 16. april. 

Der er heldigvis sket rigtig mange dejlige ting herhjemme i min "hvileperiode". Jeg er blevet gift med drømmemanden og alle ungerne har det fantastisk. 

Nu venter vi nummer 4!! Efter beregningerne skulle jeg være 4+4 i dag, og vi er vildt glade og spændte. Jeg er ikke bange for at opleve et lignende fødselsforløb igen, da det virkelig var sort uheld.

Vi skal til tidlig scanning den 23. i denne måned da der er 4 hold tvillinger på min mands side!!

Nu er jeg altså tilbage, og glæder mig til at være aktiv herinde igen!!

Mange hilsner fra

Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Troldemommi

Velkommen tilbage :-)

4 hold tvillinger :-D

Monica

Anmeld

15. marts 2012

Muffin_girl

Omonigho skriver:

Allerførst skylder jeg vist en undskyldning til dem der fulgte min sidste graviditet, og så måske har undret sig over hvorfor jeg pludselig "blev væk". Sagen er den at jeg havde en meget meget traumatisk fødselsoplevelse hvor stort set alt der kunne gå galt også gjorde det, og lægerne næsten mistede både bebs og mig. Denne barske oplevelse har jeg været utrolig længe om at komme over, og har endda været nødt til at sætte mit jordemoderstudie på standby i 1½ år, inden jeg nu føler mig klar igen, og faktisk skal starte op igen her den 16. april. 

Der er heldigvis sket rigtig mange dejlige ting herhjemme i min "hvileperiode". Jeg er blevet gift med drømmemanden og alle ungerne har det fantastisk. 

Nu venter vi nummer 4!! Efter beregningerne skulle jeg være 4+4 i dag, og vi er vildt glade og spændte. Jeg er ikke bange for at opleve et lignende fødselsforløb igen, da det virkelig var sort uheld.

Vi skal til tidlig scanning den 23. i denne måned da der er 4 hold tvillinger på min mands side!!

Mange hilsner fra

Julia

Velkommen tilbage .. Så kan det jo være du skal være mor til 5 istedet for 4

Anmeld

15. marts 2012

Polarpigen

Kender dig ikke fra før - men velkommen tilbage 

Håber det er ok jeg spørger - men er den samme der er far til de andre børn?

Anmeld

16. marts 2012

Omonigho

Tak skal i have!

Nej de har ikke samme far, men de ligner hinanden allesammen! Nu bliver det jo bare lidt spændende med denne her nr. 4! For min mand er jo meget mørk og jeg er jo også selv rimelig mørk, så nu må vi da få en rigtig lille choko-bebs!

Anmeld

29. marts 2012

Jonatansmor

Omonigho skriver:

Mange hilsner fra

Julia

Håber det er ok jeg spørger, men dit mod interesserer mig.

Når du nu har haft den traumatiske fødsel, hvordan har du så fundet modet frem til en ny fødsel? Måske det har noget med dit studie at gøre?

Jeg spørger fordi jeg selv er nærmest panisk angst for processen, jeg plejer at være et logisk væsen der kan forklare langt de fleste af mine frygte bort, men den her har mig bare i sin vold.. Jeg er fuld af ydmyghed over din evne til at kunne tilpasse dig, for du må da være bare lidt bange?

Velkommen tilbage og tillykke med baby nummer 4

Anmeld

29. marts 2012

Omonigho

Hej Jonathans mor

Ja du har ret- jeg er lidt bange. 

Samtidig har jeg dog et dybt indblik i hvad der er gået galt (mange ting) igennem mit studie- som du også selv kommer ind på.

Jeg har valgt at nulstille mine forventninger, og hvis det skulle gå galt igen, jamen så vil jeg være mere dominerende inde på stuen for at blive hørt. Desuden kan man altid lave specielle aftaler om f. eks. kejsersnit ved de mindste tegn på at der er noget galt, efter en så kompliceret fødsel.

Til sidst husker jeg mig selv på at jeg har født to vidunderlige børn på ganske naturlig vis uden noget som helst bøvl. Så hvorfor skulle jeg ikke kunne gøre det igen! 

Har du selv oplevet en traumatisk fødsel, hvis jeg må spørge?

hilsner fra

Julia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.