Lørdag d.10 marts var en veninde og jeg nede og spise på restaurant Van Koch - Det Glade Vanvid - Kocherier .. (kært barn har mange navne)
Budbringer = Tjenere & kokke serverer i elegante bevægelser
Selvhenter = I henter selv fra buffetten..., gerne i elegante bevægelser
-
Appetizer & Aperitif, livlig ankomst, sjov & ballade (budbringer)
-
3 - retters udvalgt sæson menu med dagens tilgang fra torvet (budbringer)
-
Stort udvalg af forskellige topvine ad libitum fra buffet (selvhenter)
-
Isvand, iskold saft, grove landbrød & hjemmelavede udvalgte olier ad libitum fra buffet (selvhenter)
-
Kaffe & thé ad libitum med sødt fra buffet (selvhenter)
Arrangementet starter præcis kl. 18:30 hvor dørene åbnes (det er vigtigt at være med fra start), og det hele slutter præcis kl. 21:30 - familien venter på os!
Kr. 395,-/person Alt inklusiv!
Og så til billederne ..
Billede 1: Restauranten - med den flotteste smukkeste udsigt ud over Aarhus lystbåde havn
Billede 2: appetizer med noget rygeoste/lime creme med croutoner (resten kan jeg ikke huske
)
Billede 3: forret med helleflynder med lime smør inden i, krabbechips. krydderurter, nødder, ristet rugbrød (resten kan jeg ikke huske
)
Billede 4: hovedret med langtidstegt svinekam (stegt 18 timer) - hold da k'ft det var så MØRT ! og så med whisky-? sauce, langtidsbagt løg, friteret løg, kartoffel tartelet (resten kan jeg ikke huske
)
Billede 5: dessert med chokolade brownie, langtids marinerede blommer, æble/pære guf, pebermynte creme, mokka is (resten kan jeg så IGEN ikke huske
)
Og så var der 3 hvidvine, 3 rødvine, portvine - ALT ad libitum.. Og det var simpelthen sådan nogle lækre vine.. Lige noget for mig som er uddannet tjener 
Men det er et besøg værd... Jeg bor jo i Aalborg.. Og jeg skal og MÅ bare derhen igen.. SÅ GODT, lækkert, sød og informativ betjening 
(beklager det lange indlæg) 
Så 5 kokkehuer fra mig !!!