Kocherier - Det glade vanvid - Aarhus. TOP POINT herfra !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.468 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Muffin_girl

Lørdag d.10 marts var en veninde og jeg nede og spise på restaurant Van Koch - Det Glade Vanvid - Kocherier .. (kært barn har mange navne) 

Men hold da op det var god mad, og det var da bare så hyggeligt !! 

Det foregår således at ALT er inklusiv - til den rette sum af 395,- 

Har lige kopieret menuen fra hjemmesiden  

Budbringer = Tjenere & kokke serverer i elegante bevægelser 
Selvhenter = I henter selv fra buffetten..., gerne i elegante bevægelser

• Appetizer & Aperitif, livlig ankomst, sjov & ballade (budbringer)

• 3 - retters udvalgt sæson menu med dagens tilgang fra torvet (budbringer) 

• Stort udvalg af forskellige topvine ad libitum fra buffet (selvhenter)

• Isvand, iskold saft, grove landbrød & hjemmelavede udvalgte olier ad libitum fra buffet (selvhenter) 

• Kaffe & thé ad libitum med sødt fra buffet (selvhenter)

Arrangementet starter  præcis kl. 18:30 hvor dørene åbnes (det er vigtigt at være med fra start), og det hele slutter  præcis kl. 21:30 - familien venter på os!

Kr. 395,-/person Alt inklusiv!

Og så til billederne .. 

Billede 1: Restauranten - med den flotteste smukkeste udsigt ud over Aarhus lystbåde havn 

Billede 2: appetizer med noget rygeoste/lime creme med croutoner (resten kan jeg ikke huske)

Billede 3: forret med helleflynder med lime smør inden i, krabbechips. krydderurter, nødder, ristet rugbrød (resten kan jeg ikke huske)

Billede 4: hovedret med langtidstegt svinekam (stegt 18 timer) - hold da k'ft det var så MØRT ! og så med whisky-? sauce, langtidsbagt løg, friteret løg, kartoffel tartelet (resten kan jeg ikke huske

Billede 5: dessert med chokolade brownie, langtids marinerede blommer, æble/pære guf, pebermynte creme, mokka is (resten kan jeg så IGEN ikke huske)

Og så var der 3 hvidvine, 3 rødvine, portvine - ALT ad libitum.. Og det var simpelthen sådan nogle lækre vine.. Lige noget for mig som er uddannet tjener 

Men det er et besøg værd... Jeg bor jo i Aalborg.. Og jeg skal og MÅ bare derhen igen.. SÅ GODT, lækkert, sød og informativ betjening 

(beklager det lange indlæg) 

Så 5 kokkehuer fra mig !!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2012

Nettemor

Det lyder mega godt

Og hvor er det da egentlig en smart måde at gøre det på. Har man så både selvhenter og budbringer eller skal man vælge den ene?

Anmeld

19. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Det lyder mega godt

Og hvor er det da egentlig en smart måde at gøre det på. Har man så både selvhenter og budbringer eller skal man vælge den ene?

Ja og det var så hyggeligt appetizer, forret, hovedret, dessert bliver serveret resten skal man selv tage på en buffet Og det virker ganske fint

Anmeld

19. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Ja og det var så hyggeligt appetizer, forret, hovedret, dessert bliver serveret resten skal man selv tage på en buffet Og det virker ganske fint

Det lød super godt. Har også lige overtalt manden til at vi skal prøve det engang. Det var jo ikke dyrt!

Anmeld

20. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Det lød super godt. Har også lige overtalt manden til at vi skal prøve det engang. Det var jo ikke dyrt!

Nej det er faktisk så billigt at det ikke kan betale sig at blive hjemme

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

Nej det er faktisk så billigt at det ikke kan betale sig at blive hjemme

Arrrrrrh det ved jeg nu ikke helt Men det kan i hvert fald godt betale sig at tage turen en dag

Anmeld

20. marts 2012

Muffin_girl

nettemor skriver:

Arrrrrrh det ved jeg nu ikke helt Men det kan i hvert fald godt betale sig at tage turen en dag

Helt sikkert,. jeg skal derhen igen ..

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

Helt sikkert,. jeg skal derhen igen ..

Tror også lige jeg skal have fat i min veninde om vi ikke skal få ungerne passet og så slæbe vores mænd afsted

Se her

Dog uden bryllupstøjet

Anmeld

20. marts 2012

Nettemor

AalborgPigen skriver:

God ide Hvad er det for et link ?

Prøv at kigge i den jeg lige har rettet hvis ikke den virker Et billed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.