Har du været tarvelig?;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

MomInTheMaking

...pjat. om du har været med eller ej, så er i alle herinde nogen dejlige damer.

Nu er min lille "leg" jo overstået og jeg må indrømme at jeg har nydt det.

Jeg føler jeg har lært mange flere herinde lidt bedre at kende og jeg er kun stødt på et enkelt indlæg hvor jeg jo måtte "krybe til korset" og bare skrive at det her ved jeg ikke noget om, men jeg skal svare. (Det tog TS rigtig pænt, tak for det..)

Mit gennemsnit af skrevne indlæg er steget (og hold nu fast) fra sølle 0.9 indlæg pr. dag til hele 1.6 indlæg pr. dag. DET er sgu da en stigning der vil noget, på bare 24 timer. (taget i betragtning at jeg har sovet de 9 af timerne og jo ikke har siddet på baby uafbrudt de sidste 15 af timerne. haha..&nbsp

Hvordan har det været for jer der har været med?

Jeg håber i hvert fald at i har hygget jer, for det har jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Muffin_girl

Mom In The Making skriver:

...pjat. om du har været med eller ej, så er i alle herinde nogen dejlige damer.

Jeg føler jeg har lært mange flere herinde lidt bedre at kende og jeg er kun stødt på et enkelt indlæg hvor jeg jo måtte "krybe til korset" og bare skrive at det her ved jeg ikke noget om, men jeg skal svare. (Det tog TS rigtig pænt, tak for det..)

Mit gennemsnit af skrevne indlæg er steget (og hold nu fast) fra sølle 0.9 indlæg pr. dag til hele 1.6 indlæg pr. dag. DET er sgu da en stigning der vil noget, på bare 24 timer. (taget i betragtning at jeg har sovet de 9 af timerne og jo ikke har siddet på baby uafbrudt de sidste 15 af timerne. haha..&nbsp

Jeg har gjort det bedste jeg kunne...

Så jeg håber at jeg var nok med i legen

Anmeld

15. marts 2012

Frk.S

Jeg har svaret på det meste af det jeg har været inde i.

Der var i hvert fald en enkelt hvor jeg ikke kunne hjælpe - og der er det jo så at jeg ikke vil skrive at jeg skriver bare fordi jeg skal

Men det kunne være sjovt at høre, om folk oplever, at de har fået mere respons på deres tråde end de plejer.

Anmeld

15. marts 2012

4kløver

Har gjort hvad jeg kunne.

Anmeld

15. marts 2012

Frk-Lotusblomst

Mom In The Making skriver:

Psst - Det havde været hovedløst at reagere på andre måde. hihi.

Anmeld

15. marts 2012

Christina.78

Hvad er gået min næse forbi???

Anmeld

15. marts 2012

MomInTheMaking

AalborgPigen skriver:

Jeg har gjort det bedste jeg kunne...

Så jeg håber at jeg var nok med i legen

Det er jeg sikker på du har.

Anmeld

15. marts 2012

MomInTheMaking

Frk.S skriver:

Jeg har svaret på det meste af det jeg har været inde i.

Der var i hvert fald en enkelt hvor jeg ikke kunne hjælpe - og der er det jo så at jeg ikke vil skrive at jeg skriver bare fordi jeg skal

Men det kunne være sjovt at høre, om folk oplever, at de har fået mere respons på deres tråde end de plejer.

Jeg er også færdig med at skrive til det jeg ikke ved noget om nu. hehe.. det skulle kun være i de 24 timer.^^

Men dejlig at du var med. OG ja, det var faktisk det ANDET jeg ville have spurgt om.. xD men jeg var lidt stresset da jeg skulle poste indlægget, så jeg glemte det. Mon jeg lige kan få listet det ind nu?! Jeg prøver.;D

Anmeld

15. marts 2012

MomInTheMaking

4kløver skriver:

Har gjort hvad jeg kunne.

Thats all we need.

Anmeld

15. marts 2012

MomInTheMaking

Frk-Lotusblomst skriver:

Psst - Det havde været hovedløst at reagere på andre måde. hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.