Update - gravid - er lidt bange nu !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

570 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

AnonymMor

Hejsa piger..

Jeg skrev et indlæg i går aftes ang en lille blødning efter sex med kæresten... ( når jeg tørrede mig var det lidt lyserødt på papiret )

idag er der stadig meget lidt lyserød når jeg tørre mig så er virkelig bekymret om der kan være noget galt

Tænker lidt at det nok bare er rester fra igår eller at jeg bare ikke er helet helt endnu der hvor der er gået hul, men kan altså ikke lade værd med at tænke nogle dårlige ting

Har andre oplevet det og er det normalt man stadig "bløder" lidt lyserødt dagen efter ??

Er virkelig nervøs... skal til scanning på lørdag kl 13.00 og håber bare at det hele er som det skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Mamalou

Jeg har prøvet fuldstændig det samme under min graviditet, og det er helt normalt. Dine slimhinder er mere sarte, så derfor kan det bløde efter sex. Jeg brød tudende sammen da det skete for mig, men blev beroliget af jordemoderen. Jeg er sikker på, at du kan tage det helt roligt, selvom jeg ved det kan være svært. 

Kram

Anmeld

15. marts 2012

AnonymMor

Mamalou skriver:

Jeg har prøvet fuldstændig det samme under min graviditet, og det er helt normalt. Dine slimhinder er mere sarte, så derfor kan det bløde efter sex. Jeg brød tudende sammen da det skete for mig, men blev beroliget af jordemoderen. Jeg er sikker på, at du kan tage det helt roligt, selvom jeg ved det kan være svært. 

Kram

Tusind tak for dit svar det gav lidt mere ro

Anmeld

15. marts 2012

MorDk

Ved min 1. graviditet havde jeg også en mindre blødning en enkelt gang efter sex med kæresten. Jeg blev SÅ ked af det og bange. Var til en scanning og alt så fint ud. Det kan bare være sarte slimhinder. Jeg har en livlig frisk dreng på 18 mdr. idag og venter nr.2 

Anmeld

15. marts 2012

AnonymMor

MorDk skriver:

Ved min 1. graviditet havde jeg også en mindre blødning en enkelt gang efter sex med kæresten. Jeg blev SÅ ked af det og bange. Var til en scanning og alt så fint ud. Det kan bare være sarte slimhinder. Jeg har en livlig frisk dreng på 18 mdr. idag og venter nr.2 

Årh det lyder godt mange tak for svar og tillykke med drengen og graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.