hej de damer...
jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogle af jer der har prøvet hypnose, håndlæsning og lign.
jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det har gjort for dig og hvordan det evt har ændret dit liv til det bedre.. hvordan var oplevelsen.
jeg går selv og leger med tanken om at prøve noget af det og jeg syntes bare det koster ret meget, og jeg ved ikke en disse omkring effekten osv. så derfor spørger jeg jer herinde.. fordi jeg stoler på jer og i er jo mit yndlings "panel" at spørge om den slags..
er der evt nogle af jer herinde der selv er uddannet eller har evnen til at kunne gøre den slags der kan forklare mig lidt omkring det og hvad det handler om osv...
sagen er den at jeg har det rigtig skidt indvendigt, og jeg mistænker stress.. jeg tror også min fortid har noget at sige og jeg er bekymret for min fremtid hvis jeg ikke snart får lukket nogle kapitler i mit liv..
jeg skal også snakke med en psykolog, men jeg tvivler bare på om det er nok, for jeg har prøvet det før og jeg syntes ikke jeg har fået afsluttet min fortid.. på en ordenlig måde hvertfald ikke...
jeg håber at få nogle gode svar..

Anmeld