Altså det kommer jo an på hvad behovet er. Man skal jo også have mad på bordet (= arbejde) 
Mange arbejder vel 37 timer om ugen og har måske oven i købet en del transporttid. Så vil ens barn bare være længe i inst.
Her vil Freja nok blive hentet omkring kl. 14.30-15.00 - der har jeg fri, og jeg arbejder i byen, så der er ikke så meget transport.
Hun vil så til gengæld nok blive afleveret allerede kl. 6.30-7.00 stykker. Måske lidt senere hvis kæresten møder lidt senere og afleverer i stedet for.
Men så skal hun selvfølgelig have nogle fridage også og jeg kunne også forestille mig at der ville være dage hvor fx farmor ville hente hende lidt før og hygge med hende.
Så for at svare på dit spørgsmål, så synes jeg ikke man kan sige noget om hvor længe det er ok (så længe man overholder åbningstiderne
). Det må være den enkeltes behov.
Men jo, jeg har det lidt skidt ved tanken om at skulle aflevere hende i så mange timer (men jeg ved også at nogen må aflevere deres i endnu længere tid).
Jeg kunne måske godt tænke mig at gå på deltid engang, så der var mere tid til hende (og kommende søskende).
Anmeld