Barnevogn, hvilken en?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

MortilAlmaogNohr

Jeg ville bare høre hvilken barnevogn i har valgt og måske også fravalgt.

Vi har kig på Emmaljunga big supreme, eller en Odder, begge med letvægts stel. Men nu har flere jeg kender købt Trille, nogen der kender til det mærke, og kan sige godt eller dårligt om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

chas12

Tina. skriver:

Jeg ville bare høre hvilken barnevogn i har valgt og måske også fravalgt.

Vi har kig på Emmaljunga big supreme, eller en Odder, begge med letvægts stel. Men nu har flere jeg kender købt Trille, nogen der kender til det mærke, og kan sige godt eller dårligt om det?

Jeg tror lige jeg lurer lidt med her. Syntes godt nok det er et svært valg med den kære barnevogn! Jeg har også kig på en Emmaljunga eller Odder - så håber det er ok jeg følger med

Anmeld

15. marts 2012

Sommersko

Jeg har haft en Brio og en Odder.

Ville helt klart vælge en Odder, hvis jeg var dig. Total lækker vogn

Anmeld

15. marts 2012

Maja_4000

Vi havde en Odder Zip på X-dream stel og vi elskede den ! Den blev desværre stjålet , og tvivler på vi går ud og køber så dyr en vogn til nr. 2 .. Men den kan helt sikkert anbefales !!

Jeg kender ikke noget til Trille desværre .. Men jeg har hørt meget dårligt om Emmaljunga :/

Anmeld

15. marts 2012

Hyacinth

Altså vi har Odder herhjemme, som jeg er super glad for. De ligger self i den lidt dyre ende, men det er kvalitet. Vi har arvet vores, som nu er på 3. barns brug og den fejler intet i hverken fjedre eller har rust. 

Derimod ved jeg fra en tidligere salgsass. i Babysam, at Emmaljunga bliver dårlige i fjedrene og generelt ikke er i kvaliteten tilsvarende den høje pris. Man siger, de ikke holder til 2 børn.

Og man må næsten gå ud fra, at en tidligere salgsass. i Babysam ved, hvilke mærker af vogne, der er flest problemer med.

Har osse flere veninder som har brugt Emmaljunga og flest er skuffede over kvaliteten, hvor kun én er tilfreds

Håber det var til hjælp

Anmeld

15. marts 2012

Kay

vi har valgt en odder...

jeg var inde og læse om dem og satte mig meget ind i det inden vi skulle ned i butikken...

og hvad jeg kunne finde frem til var odder dem med bedst service, og de er bygget i danmark til de danske forhold...

fx. er emmajunga fra sverige hvor man ikke salter vejene om vinteren men gruser dem...

og så holder odder bare længe... den jeg lå i for snart 25 år siden lever endnu... det syntes jeg er ret vildt

Anmeld

15. marts 2012

AnonymMor

Jeg ville personligt fravælge odder vognene da jeg kender 2 som har købt rigtig dyre vogne fra odder som begge er gået i stykker hurtigt...

Jeg har hørt rigtig godt om trille vognene og Emmaljunga + Basson Grande..

Selv hælder jeg mest til at købe en Basson Grande vogn når jeg kommer så langt

Kender ikke så meget til det men har hvertfald hørt fra de 2 jeg kender at man ikke får hvad man betaler for hvis man køber en odder.

Anmeld

15. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har en brio kompakt og er bare mega glad for den. Selv om den ha lille liggemål, ka min datter på 3 stadig ligge i den, godt nok med letter bøjet ben. Der er ingen ryste eller andre problemer og vi glæder os til at bruge den igen til sommer, når nr 2 kommer! 

Den er nem at folde sammen og vejer ingenting! Vh stine

Anmeld

15. marts 2012

An&Jo

Jeg har haft både Emmaljunga og Odder, og det er begge med letvægtstel

Jeg savner min emmaljunga, det er den bedste vogn jeg nogensinde har haft i mine hænder..
Hvis man sørger for at holde vognen ved lige, og husker at indstille emmaljungaen efter vægt som de foreskriver, så holder den mindst lige så længe som en odder

Anmeld

15. marts 2012

MorDk

Emmaljunga

Har en klapvogn/Combivogn nu (Nitro City)

Køber en Citybag og en Quatrolift til vores nr.2. Citybag kan klikkes på det stel vi har nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.