Hårfarvning - kan snart ikke holde det ud længere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.371 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

En ting er at jeg generelt ser træls ud, træt og tør i huden - poser under øjnene og ikke mindst MEGA bleg.. Men det gør det simpelthen ikke bedre at jeg er nød til at sætte mit hår op HVER dag, fordi jeg nu har en udgroning af anden verden..

Jeg er ellers ikke en af de som farver hår, hverken hver eller hver anden måned, men måske 2 gange om året.. Jeg er typisk mellemblond, og mørkere om vinteren - så jeg får lavet lidt lysestriber for at kunne holde mig selv ud når jeg ser i spejlet..

Men man fraråder jo at man farver hår når man er gravid - men helt ærlig, ville det være den væste "kriminalitet" at jeg går ind og får lavet lidt lyse striber, denne eneste gang i graviditeten - jeg er virkelig ved at få flip..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

Chevro

Se hellere at få bestilt tid jeg har været til frisør flere gange under graviditet - dog hvor de bruger mildere farver i bunden. Men jeg har det bare sådan: at jeg hellere vil se nogenlunde pæn ud, og så være en glad gravid!! End at gå og passe på og passe på og passe på alting, så ville jeg blive sindsyg!!!! Og ligne noget der var løgn
Og BLIVE DEPRIMERET ! Hvilket jeg ikke ønsker at være!

Anmeld

15. marts 2012

Chevro

Og hvis din hud virkelig trænger så meget til fugt, så gå til en kosmetolog eller hudplejecenter, og få en lækker behandling! Så vil du føle dig bedre tilpas, og du vil få rådgivning om hvad produkter der er godt for præcis din hud
Når man er gravid, må man gøre lidt ekstra for at bevare sig selv i fatningen! (;

Anmeld

15. marts 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Chevro skriver:

Se hellere at få bestilt tid jeg har været til frisør flere gange under graviditet - dog hvor de bruger mildere farver i bunden. Men jeg har det bare sådan: at jeg hellere vil se nogenlunde pæn ud, og så være en glad gravid!! End at gå og passe på og passe på og passe på alting, så ville jeg blive sindsyg!!!! Og ligne noget der var løgn
Og BLIVE DEPRIMERET ! Hvilket jeg ikke ønsker at være!

Så er der bestilt tid - tak for opbakningen..

For pokker da det bliver SKØNT!!!!

Anmeld

15. marts 2012

Chevro

Så lidt ;-) Men det betyder jo meget i den sidste ende, at man er tilfreds med sig selv, og kan være en god og selvsikker mor - når først bebsen melder sin ankomst ;-)

Anmeld

18. marts 2012

jeanettelb

jeg havde knald rødt hår da jeg blev gravid og jo længere vi kom jo grimmer blev det så købte en brun hårfarve og farvede selv mit hår.. min baby har det altså fint.. tror mere man skal passe på med at afblage

Anmeld

18. marts 2012

M&R

DET Poulsen skriver:

En ting er at jeg generelt ser træls ud, træt og tør i huden - poser under øjnene og ikke mindst MEGA bleg.. Men det gør det simpelthen ikke bedre at jeg er nød til at sætte mit hår op HVER dag, fordi jeg nu har en udgroning af anden verden..

Jeg er ellers ikke en af de som farver hår, hverken hver eller hver anden måned, men måske 2 gange om året.. Jeg er typisk mellemblond, og mørkere om vinteren - så jeg får lavet lidt lysestriber for at kunne holde mig selv ud når jeg ser i spejlet..

Men man fraråder jo at man farver hår når man er gravid - men helt ærlig, ville det være den væste "kriminalitet" at jeg går ind og får lavet lidt lyse striber, denne eneste gang i graviditeten - jeg er virkelig ved at få flip..

Hej vil lige komme med en kommentar
jeg er frisør og selvom der er så mange "regler" om at gravide ikke må farve hår, så må man som frisør og gravid godt stå i det en hel dag... hele graviditeten... så tænker, go for it, hvis du selv har det okay med det... dt er jo det der er alle vigtigst, for hvis du gør det og har dårlig samvittighed, så er det jo ik det værd...

så længe du er mere end tre måneder henne og hvis man kun gør det en eller to gange i graviditeten så sys jeg bestemt ik der er noget at have dårlig samvittighed over, med mindre man har en baby i maven som fejler noget, jeg har selv under hele graviditeten ikke stået med farve på noget tidspunkt, fordi der er opdaget en hjertefejl og syntes ikke der er nogen grund til at tage chancen,
men har selv fået farvet hår, dog med natur farver, så det kunne jo også være en mulighed....
ellers striber, så kommer det ikke i kontakt med huden...
men meninger om det at farve hår når man er gravid, dem er der jo lige så mange af som der er mennesker

Men vil da sige at det alle vigtigste er at du har det godt med dig selv

Anmeld

20. marts 2012

MissBee

DET Poulsen skriver:

EllersEllers kan du prøve farvebomber fra revlon, det er pigment farve og fungere som en hårkur ( 3 Mins virketid ) dem har jeg fået god for under graviditeten

Anmeld

21. marts 2012

LotusCPH

Godt at få afvide af en fagperson Tak M&R - er selv typen der selv farver og klipper mit hår. Går faktisk aldrig til frisør. men da jeg blev gravid så tænkte jeg straks - jeg skal Økofarves - Men fandt så der der nye skum der kun skal sidde i i 20 min - fandt så lige malermasken frem og så lige tv i de tyve min. Og farven holder stadig nu 2 mdr senere

Så ja det kan lade sig gøre - Men det er slf. også et spørgsmål - Kemikalierne kommer jo ned i huden. Men jahh nu er jeg også den type der farver mit hår selv - og altid gjort det- Det er vel op til hver enkelt.

Anmeld

23. marts 2012

M&R

MissBee skriver:

EllersEllers kan du prøve farvebomber fra revlon, det er pigment farve og fungere som en hårkur ( 3 Mins virketid ) dem har jeg fået god for under graviditeten

Ja recelon bomberne er super valg hvis man vil være tone i tone eller mørkhåret... men virker ikke hvis håret skal være lysere.... desværre... men bruger dem os selv til at holde på hårfarven:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.