ingen vuggestue her :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Azooo

Ja Der findes desværre ingen vuggestue her i Tyskland øv øv .. Det er da noget nedern.. Men får et sprog kursus hvor jeg skal starte på og så have min baby med , der skal være i et andet lokale ved siden af. Har hørt dårligt om det , hvor børnene ikke rigtig godt bliver passet, og når jeg har pause må selv derhen og give min baby mad.. De Sidder bare der og "HOLDER" øje med børnene ikke andet .. Skifte ble osv det må jeg også selv gøre .. Hmmmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

twinboys

Heza2410 skriver:

Ja Der findes desværre ingen vuggestue her i Tyskland øv øv .. Det er da noget nedern.. Men får et sprog kursus hvor jeg skal starte på og så have min baby med , der skal være i et andet lokale ved siden af. Har hørt dårligt om det , hvor børnene ikke rigtig godt bliver passet, og når jeg har pause må selv derhen og give min baby mad.. De Sidder bare der og "HOLDER" øje med børnene ikke andet .. Skifte ble osv det må jeg også selv gøre .. Hmmmmm

Øv altså...

Anmeld

14. marts 2012

funklestjernmoren

Heza2410 skriver:

Hej,

nu ved jeg ikke hvor i Tyskland i bor men det undrer mig at der ikke er en vuggestue. Problemet er mere at det er svært at finde en plads men der findes også dagplejemødre og desuden en slags legestue i de slidt størrere byer hvor der er pædagoger der ikke kun "holder øje med barnet". Legestuer kan man betale timevis og dermed aflevere barnet efter behov - hvis det nu kun gælder tiden imens du er på sprogkursus.

Held og lykke,

Katharina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.