så kom kravlegården op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

Susan1978

ikke fordi Emil kravler, men fordi hunden bruger hans skumbrikker til hundekurv..

de yderste er blevet helt beskidte og fyldt med huller fra hendes poter.. skod.

SÅ nu tog jeg konsekvensen og tog kravlegården ind.. efter jeg har støvsuget, og vasket gulv... jo jo helt corny.. plejer jo at være janniks tjans.

Har taget de rene brikker og skåret til i bunden af kravlegården.. skal lige siges det er sådan en gammel stor en der kan klappes sammen. Janniks bror og jannik har brugt den da de var små. Overvejede faktisk at den ville blive total flot hvis man sprøjtmalede den hvid. Men så corny er jeg altså heller ik. Ingenting passer alligevel sammen i vores hjem. :))

har jo taget fri siden onsdag for at være hjemme sammen med Emil, som har det bedre i dag, men er dog også totalt pivet.. han vil ingenting.. men har ikke høj feber mere og er mere vågen.

Knus Susan som bare lige ville sige pip også cornflakse videre med at få ryddet op i soveværelset og få flyttet hans seng over ved væggen, nu behøver den ikke stå ved siden af mig mere. Skal jo op alligevel når jeg skal have ham op, så om jeg skal gå 3 skridt er jo lige meget. Den har stået under vinduet og der er for meget kulde nedfald. (sikke en efterskrift)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Susan1978

hov så glemte jeg essensen.. beslutningen blev taget fordi hunden havde brækket sig på skumbrikkerne i dag. +o(

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

er det sådan én af de grønne? Kravlegården, altså? Sådan én fik vi i en genbrugsbutik til en 50'er da vi ventede Freja. Jeg har hævet bunden ved at sætte ølkasser under! Så skal man ikke bukke sig så langt, og sparer lidt på ryggen... Bare et tip! Dejligt at der lidt bedring med Emil. Malte har det også betydelig bedre i dag, men stadig ondt i maven når han har spist :'(. Marie - med mumlende babyalarm (?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.