Kender I en Gynækolog med lang åbningstid og kort ventetid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Amagerpigen82

Kære tøser

Jeg skal have lavet en terminsscanning, da lægen slet ikke kan få min termin til at hænge sammen... Han har lavet en henvisning til en gynækolog.

Kender I en, hvor jeg kan komme til med relativt kort varsel og som har åbent på skæve tidspunkter, - dvs. helst udenfor alm. arbejdstid eller i hvert fald lidt senere end 15.30

Det skal være i Hovedstadsområdet og meget gerne i nærheden af en station på linje H (dvs. Ballerup-Herlev-Vanløse-Valby-KBH).

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

twinboys

Amagerpigen82 skriver:

Kære tøser

Jeg skal have lavet en terminsscanning, da lægen slet ikke kan få min termin til at hænge sammen... Han har lavet en henvisning til en gynækolog.

Kender I en, hvor jeg kan komme til med relativt kort varsel og som har åbent på skæve tidspunkter, - dvs. helst udenfor alm. arbejdstid eller i hvert fald lidt senere end 15.30

Det skal være i Hovedstadsområdet og meget gerne i nærheden af en station på linje H (dvs. Ballerup-Herlev-Vanløse-Valby-KBH).

På forhånd mange tak

Desværre, havde du boet i Jylland kunne jeg give grønt lys til en...

Anmeld

15. marts 2012

smlmea

Svend Lindenberg fra copenhagen fertility center har så godt som ingen vente tid,og de har åben til kl. 18.00 alle hverdage.

Anmeld

16. marts 2012

Amagerpigen82

smlmea skriver:

Svend Lindenberg fra copenhagen fertility center har så godt som ingen vente tid,og de har åben til kl. 18.00 alle hverdage.

Tak skal du have. I mellemtiden har jeg dog booket hos en anden, der havde aftenåben og hvor jeg kunne komme til i næste uge. Sjovt nok ligger det på samme adresse som dit forslag, - men ser ud til at være en selvstændig klinik.

Men nu skal det bare blive onsdag - hvor er jeg bare spændt

Anmeld

16. marts 2012

Amagerpigen82

twinboys skriver:

Desværre, havde du boet i Jylland kunne jeg give grønt lys til en...

Hehe Jylland er lige langt nok væk. Ellers tak

Anmeld

17. marts 2012

smlmea

Det er den samme,da de også har en alm. gyn klinik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.