Anonym skriver:
Vi er 2 personer herhjemme og har absolut ikke styr på vores økonomi når det angår mad. Vi er begge pt røget på kontant hjælp så vi får hver især 5523 . Det er 11000 et eller andet sammenlagt og vi har regninger for ihvertfald 9000kr og det med husleje og forbrug oveni der. Vi har aldrig noget i vores køleskab og kun det samme slags mad i fryseren. Vi køber kød i Bilka når de har 9pakker for 350kr og ellers bruger vi rema 1000, kiwi og Lidl flittigt. Vi har en kat og køber lidls kattemad og first price kattegrus da det er det hun vil gå i. Også har vi nogen øgler som skal have salat(rucola eller babysalat) hverdag og biller hver anden dag og det har vi styr på. Altså dyrene. Men det os selv vi ikke har styr på. Som sagt vi har aldrig noget.. Det altid tomt. Hvad filan kan vi gøre for at købe rigtig ind.? Vi har et forbrug på cirka 1500kr og det er oveni de 9000kr også har vi cirka 1800kr tilbage til "sjov" bare for at sige det sådan. Men hvad gør i når i fylder køleskabet? Har virkelig brug for hjælp så vi altid har et fyldt køleskab det pinligt aldrig at kunne tilbyde noget ... Håber i forstår hvad jeg mener 
Køber meget kød når det er ved at nå sidste dato.. Så man man tit få kød til en 5er og så fryser jeg det...
Og ellers fylder jeg køleskabet op med gær, mælk, 2-3 slags pålæg, skinkestrimler, agurk, salat og tomat, bacon, æg, yougurt ...
Og af tørvarer har jeg kartofler, pasta, ris, mel af forskellige slags, kakoe, sukker, vaniliesukker, bagepulver, havregryn, tomatpure, hakkede tomater, ananas i stykker, rugbrød og pulver sovs,,,
Så kan man bage pizza snegle, pizzaer, boller, kage, brød og muffins..
Samt lave masser af pasta kødsovs, omelet, æggekage, frikadeller, risret, rugbrødsmadder, morgenmad.... OSV OSV OSV