Hvad giver man et barn på 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

DitteMarie

Gode (klassiske) børnebøger, min søn på 1 år elsker bøger, favoritten er følebogen " en elefant kom marcherende", dejlig sangbog med klassiske børnesange i god kraftig kvalitet, elsker også " den sulten larve aldrigmæt". Ellers er legemad et hit hos os i god træ kvalitet, til hans 1 årsfødselsdag fik han ispinde, pizza og lagkage det er blevet brugt flittigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

MomInTheMaking

Anonym skriver:

Sådan noget er jeg også fan af. Kan godt lide når det er personligt og noget som andre ikke har. Var herinde og kigge under kreativ men var mest tøj og det synes jeg ikke hun skal have. Må til smykkehandleren og se hvad der kan fås. 

Ja, det er da en mulighed i hvert fald, ellers ved jeg man kan få bamser med broderi på trendsales. held og lykke med jagten på gaven til pigen der har alt.

Anmeld

15. marts 2012

MyLove E

Jeg er stor fan af bøger. Og hvis det skal være personligt, ved jeg der er et sted på nettet hvor man kan lave en personlig bog.

Så kunne det blive en historie om hende og faster:-):-):-)

Anmeld

15. marts 2012

MyLove E

min-egen-eventyr-bog.dk

Anmeld

15. marts 2012

FrkLarsen

Anonym skriver:

Ja vi skal snart til 1 års fødselsdag hos en pige. Vi vil gerne give en lidt særlig gave, men aner simpelthen ikke hvad det skal være.

Har I nogen ideer?

Min datter var vild med puzzlespil med 'håndtag' på da hun var 1 år 

Ellers et gavekort til build a bear? 

Anmeld

15. marts 2012

trinela

MIn datter har en dukke der kan grine og sige kysselyde når man rører munden. Den fik hun da hun blev 1 og den har godt nok fået mange kys

Det er fra mærket Annabell og den er købt i legekæden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.