Til alle jer med tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

lene

det er lige kommet frem at der noget i de hårfarver som man kan købe sammen med bratz dukker som kan gi udslæt, det har lige været på dr1 i kontant nu her til aften, bare lige en advarsel da de ikke tager produktet af markedet
her er lige et link
http://www.dr.dk/DR1/kontant/2009/03/31111642.htm
knus Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Fines mor

Nemlig og vil man vide mere kan man ringe til mit arb. haha

Miljøministeriets informationscenter tlf. 7012 02 11 (så hører i også min stemme hihi)

Jeg skal vist lige have styr på Børnehaven hørte nemlig Fine tale om hårfarve forleden dag til de dukker -

Anmeld

1. april 2009

tumle81

Er det hårfarven til dukkerne??
Hmm Victoria har sådan en dukke, men farver ikke sig selv med det og kun under opsyn fra en af os da det farver som jeg ved ikke hvad!!
Knus Kathrina

Anmeld

1. april 2009

lene

ja det er hårfarve til dukkerne, som har har været skyld i at nogle piger har fået udslæt,
knus lene

Anmeld

1. april 2009

Fines mor

tumle81 skriver:

Hmm Victoria har sådan en dukke, men farver ikke sig selv med det og kun under opsyn fra en af os da det farver som jeg ved ikke hvad!!
Knus Kathrina

Lad mig lige hjælpe lidt :-)
http://www.mst.dk/Nyheder/Nyhedsarkiv/Andre_EU-Lande.htm

Men det handler om, at man ikke må komme i kontakt med hårfarven da 3 piger har fået udslæt af det.

Anmeld

1. april 2009

Fines mor

tumle81 skriver:

Knus Kathrina

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage det væk indtil Miljøstyrelsen har fundet ud af noget mere. Jeg skal nok prøve at forfølge den internt i huset her.
Selvom hun leger under opsyn, kan det ikke helt undgås at der kommer noget på fingrene osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.