hvad blev jeres skønnet til i uge 29?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Guldimaven

så er jeg hjemvendt fra jordemoren, med ene af ros! Så fantastisk!

Min lille dreng i maven, skød hun til at veje 1400 g, hvilket var lige på kurven så det var flot! Og der var massere plads i maven endnu sagde hun. 

Mit symfyse mål er på 27 cm.. 

Har også været til fødselsforberedelse, og det var nu egentlig en meget god oplevelse. 

Skal til 2 x scanning i næsten uge og spørg lige om jeg glæder mig!

Forårs kram til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Maria Sun

Jeg var til jordemoder da jeg var 29+2, og der skønnede hun lillebror til 1300-1400 gram :-)

Dejligt at alting er som det skal være!

Anmeld

14. marts 2012

JH12

I uge 29+0 blev lille pigen skønnede til:

Jordemor: 1400
Jordemor studerne: 1500-1600

Til scanning 29+1, blev hun målt til at veje 1560.. Hun ligger lidt over gennemsnittet, men stadigvæk indenfor det normale.. Men hun bliver en robust lille pige..

Og min symfyse blev målt til 28 cm.

Jeg skal først til fødselsforberedelse i april måned..

Anmeld

14. marts 2012

Guldimaven

Joyce1986 skriver:

I uge 29+0 blev lille pigen skønnede til:

Jordemor: 1400
Jordemor studerne: 1500-1600

Til scanning 29+1, blev hun målt til at veje 1560.. Hun ligger lidt over gennemsnittet, men stadigvæk indenfor det normale.. Men hun bliver en robust lille pige..

Og min symfyse blev målt til 28 cm.

Jeg skal først til fødselsforberedelse i april måned..

Dejligt med en robust pige!! Det sagde de også at min dreng var til md scanning, men nu ligger han lige på kurven! Men vi må se den præcise vægt, her på tirsdag hvor vi skal til scanning. 

Anmeld

14. marts 2012

morbibi

Guldimaven skriver:

så er jeg hjemvendt fra jordemoren, med ene af ros! Så fantastisk!

Min lille dreng i maven, skød hun til at veje 1400 g, hvilket var lige på kurven så det var flot! Og der var massere plads i maven endnu sagde hun. 

Mit symfyse mål er på 27 cm.. 

Har også været til fødselsforberedelse, og det var nu egentlig en meget god oplevelse. 

Skal til 2 x scanning i næsten uge og spørg lige om jeg glæder mig!

Forårs kram til jer alle!

Jeg var ved JM i uge 30+1 og bebsen blev skønnet til 1700g. Jeg blev så scannet i uge 30+5 og de mener hun har et lille diameter af maven, men fint omkreds, så skal scannes igen om 3 uger
Jeg bliver scannet, for at se om fostervandet forsvinder, som ved mine andre graviditeter. Hvorfor skal du scannes?

Anmeld

15. marts 2012

Koen.

Her blev Han skønnet til 1600g og til skannigen 30+ blev Han skannet til 1810g, Han er en god basse

Anmeld

15. marts 2012

LR85

Er 28+6. Blev skønnet til 1100 g Ca. 

Men ved nu ikke hvor meget jeg gir for de skøn dér. 

Anmeld

15. marts 2012

Guldimaven

morbibi skriver:

Jeg var ved JM i uge 30+1 og bebsen blev skønnet til 1700g. Jeg blev så scannet i uge 30+5 og de mener hun har et lille diameter af maven, men fint omkreds, så skal scannes igen om 3 uger
Jeg bliver scannet, for at se om fostervandet forsvinder, som ved mine andre graviditeter. Hvorfor skal du scannes?

jeg skal til scanning fordi jeg er 18.. Altså ung mor.. Så vil de følge barnet lidt tættere.  og den anden scanning i næste uge, er en 3d/4d scanning som vi selv har betalt!

Anmeld

16. marts 2012

Koen.

Ved jordmoder i 29+ blev Han skønnet til 1600g og til skannigen 30+5 blev Han målt til 1810g, så en lille basse

Anmeld

16. marts 2012

Koen.

tanja. skriver:

HmHmmVed jordmoder i 29+ blev Han skønnet til 1600g og til skannigen 30+5 blev Han målt til 1810g, så en lille basse

Hmm ja min mobil laver så bøh og laver de samme indlæg Haha herligt !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.