Fødested Hvidovre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. marts 2012

lycly

Tror måske du har lavet tråden for at se om du måske støder på nogen på fødegangen, men jeg vil bare lige sige, at jeg fødte på Hvidovre og det var bare en helt igennem god oplevelse

Min fødsel endte i aks og jeg var vildt imponeret hvor hurtigt det hele gik, super professionelt . Dog skal du være opmærksom på når du ligger på barselsgangen, at de ikke er så gode til at fortælle ting, du skal selv sørge for at stille de spørgsmål du evt. skulle sidde med :-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. marts 2012

MortilAlmaogNohr

Jep, jeg skal føde på Hvidovre, og er sat til 16. Juni. Har også kun hørt godt om Hvidovre, men til gengældt hørt en del skidt om Herlev.

Kommer fra Amager, og går også til jordmoder på Amager.

Er 26+5 idag.

Anmeld

15. marts 2012

crille

LunaLykke skriver:

Tror måske du har lavet tråden for at se om du måske støder på nogen på fødegangen, men jeg vil bare lige sige, at jeg fødte på Hvidovre og det var bare en helt igennem god oplevelse

Min fødsel endte i aks og jeg var vildt imponeret hvor hurtigt det hele gik, super professionelt . Dog skal du være opmærksom på når du ligger på barselsgangen, at de ikke er så gode til at fortælle ting, du skal selv sørge for at stille de spørgsmål du evt. skulle sidde med :-

Jo, det har jeg, men det er nu lige så fedt at høre om alle de gode erfaringer Tak for jeres beretninger.. jubiiii det er da rigtig rart at høre om alel de gode erfaringer.. 

Anmeld

15. marts 2012

crille

Tina. skriver:

Jep, jeg skal føde på Hvidovre, og er sat til 16. Juni. Har også kun hørt godt om Hvidovre, men til gengældt hørt en del skidt om Herlev.

Kommer fra Amager, og går også til jordmoder på Amager.

Er 26+5 idag.

Er det fordi du selv har valgt Hvidovre så?  

Anmeld

15. marts 2012

crille

projekt-ønskebarn skriver:

Jep, termin d. 23. juli

Min søster fødte på Hvidovre og jeg var med til fødslen, fantastisk oplevelse og godt sted.

Alle jeg kender der har født på Hvidovre, har været meget tilfredse og glade for det 

skøøønt.. Tak for dine erfaringer  

Anmeld

15. marts 2012

crille

Karo skriver:

Jeg har født på hvidovre hospital og har kun gode erfaringer

Modsat min første fødsel (på Herlev) havde min jormorder helt styr på mine veer. Jeg er blevet sat igang begge gange og på Herlev midstede de kontrollen over veerne og jeg endte i en ren vestorm

Men på Hvidovre var det et helt anderledes og rat forløb. Her var der ingen problmer og det var en rigtig god fødsel.

Dejligt at høre. Det er lige som jeg tænker, at der må være masser af erfaring der Tak for dine erfaringer.. 

Anmeld

15. marts 2012

Misscbn

crille skriver:

Er her andre der skal føde på Hvidovre?? 

jeg har født på hvidovre i okt helt igennem fantastisk trods et par komplikationer så gik det helt udover alt forventning, jeg gik derfra med glæde over min fødsel og skal helt klart føde der igen når jeg skal ha nr 2 uden tvivl kan kun anbefales 

Anmeld

16. marts 2012

crille

blankholm skriver:

jeg har født på hvidovre i okt helt igennem fantastisk trods et par komplikationer så gik det helt udover alt forventning, jeg gik derfra med glæde over min fødsel og skal helt klart føde der igen når jeg skal ha nr 2 uden tvivl kan kun anbefales 

Tak, og dejligt t du har haft sådan en god oplevelse  

Anmeld

16. marts 2012

lio

crille skriver:

Er her andre der skal føde på Hvidovre?? 

yep, det skal jeg også.

Anmeld

16. marts 2012

crille

Laijona Äiti skriver:

yep, det skal jeg også.

Hvor langt er du henne? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.