Nogen der blogger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

signe.

stjerneskud10 skriver:

Elsker at læse andres blogge, synes det er så hyggeligt at følge andres liv og se hvad de laver af kreative indlæg..

Læser allerede en del blogge men kunne godt tænke mig at følge flere- Må jeg følge din??

Jeg har en  blog som kan henvende sig både til folk der kender mig, og dem som ikke aner hvem jeg er

www.signehejlesen.blogspot.com

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Mira0911

14. marts 2012

mariamiss6

http://mariamiss6.wordpress.com/

Du skal være så velkommen

Anmeld

14. marts 2012

lhn89

stjerneskud10 skriver:

Elsker at læse andres blogge, synes det er så hyggeligt at følge andres liv og se hvad de laver af kreative indlæg..

Læser allerede en del blogge men kunne godt tænke mig at følge flere- Må jeg følge din??

Rigtig fin blog du har!

Jeg har:  louisehartmann.dk

Anmeld

14. marts 2012

lycly

Jeg er ikke ret kreativ, men jeg blogger om min datter og mit liv. Mest for folk der ikke ser mig så tit, så de kan følge med i min datters udvikling og hvad jeg går og laver osv

Den er lunalykkesverden.blogspot.com

Anmeld

14. marts 2012

stjerneskud10

FamilenStorm skriver:

Jeg blogger ikke.. Har tit tænkt på det.. Men så igen.. Ved ikke lige hvad der kunne være interressant i mit liv som andre gad at bruge tid på at læse + at jeg sleeeet ikke ved hvor jeg liiige skal finde tiden til det...  

Synes det er hårdt i dag, at være nysgerrig og læse indlæg og så få svaret på dem alle (i fohold til den opfordring der kører )

Men håber du får nogle links til nogle gode nogle du gerne vil læse

Hvorfor skulle man ikke ville læse om dit liv.. - Der sker helt sikkert en masse spændende ting i din hverdag, som for dig bare er hverdag, men for os andre noget helt nyt og spændende..

- Jeg synes bare det er dejligt at blogge, om så folk gider at læse det eller ej, betyder faktisk ikke det helt store for mig.. Bloggen er med til at holde mig ved ilden..

Anmeld

14. marts 2012

stjerneskud10

Babymor2010 skriver:

Ja da! 

http://bbybitchsblog.blogspot.com/

Så er jeg fastlæser.. - sikke en dejlig datter du har

Anmeld

14. marts 2012

stjerneskud10

signe. skriver:

Jeg har en  blog som kan henvende sig både til folk der kender mig, og dem som ikke aner hvem jeg er

www.signehejlesen.blogspot.com

TAK Glæder mig til at følge din blog.. - har allerede meldt mig som fastlæser..

Anmeld

14. marts 2012

stjerneskud10

lhn89 skriver:

Rigtig fin blog du har!

Jeg har:  louisehartmann.dk

TAK.. Og i lige måde.. og din datter er for skøn

Har prøvet at tilmelde mig som fast læser, men er ikke sikker på det lykkes.. Men tror mig kommer helt sikkert til at følge din blog

Anmeld

14. marts 2012

stjerneskud10

LeneKE skriver:

Jeg læser min svigerindes blog:

www.joyofcoffee.blogspot.com

Den er rigtig god

Dejlig blog din svigerinde har..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.