Har idag været til en akut scanning 10+0 da de igår ringede fra min læge at de blodprøver jeg havde fået fortaget til første lægeundersøgelse i fredags, og de viste ligepludselig at jeg ikke var gravid eller at min gravilitet var gået istå (manglende HCG homon i blodet) at kroppen bare ikke havde udskilt det muglige foster.
Da jeg så kommer ned til lægen skal jeg jo så aflægge urin prøve der med det samme slår ud at jeg er gravid (altså jeg har HCG homon i urinen) lægen vælger så at undersøge mig for at mærke på min livmoder, hvor han efterfølgende siger, jeg kan jo mærke du er gravid
kæmpe smil...
Idag til scanning så vi den lille guldklump og alt er i den skønneste orden der var hjerteblink og alt var skønt. Dejligt at se oven på sådan en tur..
Nu tror lægen så at der er tale om en forbytning at blodprøver, hvor jeg så tænker mit blod må jo havde vist masser af HCG homon og hende den andens blod som jeg nok har fået svar på indeholdte ikke det homon.. tænker bare render hun så rundt i troen på alt er som det skal være men at det så ikke er..
Syntes det dejligt vores til guldklump har det skønt, man kan så alligevel ikk helt lade være med at tænke på hende den anden..
Venter svar på de nye blodprøver der er blevet taget, de skulle være der imorgen...
Anmeld