Blanede føelser...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

tulle09

Har idag været til en akut scanning 10+0 da de igår ringede fra min læge at de blodprøver jeg havde fået fortaget til første lægeundersøgelse i fredags, og de viste ligepludselig at jeg ikke var gravid eller at min gravilitet var gået istå (manglende HCG homon i blodet) at kroppen bare ikke havde udskilt det muglige foster.

Da jeg så kommer ned til lægen skal jeg jo så aflægge urin prøve der med det samme slår ud at jeg er gravid (altså jeg har HCG homon i urinen) lægen vælger så at undersøge mig for at mærke på min livmoder, hvor han efterfølgende siger, jeg kan jo mærke du er gravid kæmpe smil...

Idag til scanning så vi den lille guldklump og alt er i den skønneste orden der var hjerteblink og alt var skønt. Dejligt at se oven på sådan en tur..

Nu tror lægen så at der er tale om en forbytning at blodprøver, hvor jeg så tænker mit blod må jo havde vist masser af HCG homon og hende den andens blod som jeg nok har fået svar på indeholdte ikke det homon.. tænker bare render hun så rundt i troen på alt er som det skal være men at det så ikke er..

Syntes det dejligt vores til guldklump har det skønt, man kan så alligevel ikk helt lade være med at tænke på hende den anden..

Venter svar på de nye blodprøver der er blevet taget, de skulle være der imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Michalala

Årh jeg kan så godt følge dig. Hvor er det dejligt for dig at alt er som det skal være. Men også synd hvis en anden går rundt i "god tro". Hvordan kan lægerne da også få byttet blodprøver?

Anmeld

14. marts 2012

Miin'Baby'Mus

tulle09 skriver:

Har idag været til en akut scanning 10+0 da de igår ringede fra min læge at de blodprøver jeg havde fået fortaget til første lægeundersøgelse i fredags, og de viste ligepludselig at jeg ikke var gravid eller at min gravilitet var gået istå (manglende HCG homon i blodet) at kroppen bare ikke havde udskilt det muglige foster.

Da jeg så kommer ned til lægen skal jeg jo så aflægge urin prøve der med det samme slår ud at jeg er gravid (altså jeg har HCG homon i urinen) lægen vælger så at undersøge mig for at mærke på min livmoder, hvor han efterfølgende siger, jeg kan jo mærke du er gravid kæmpe smil...

Idag til scanning så vi den lille guldklump og alt er i den skønneste orden der var hjerteblink og alt var skønt. Dejligt at se oven på sådan en tur..

Nu tror lægen så at der er tale om en forbytning at blodprøver, hvor jeg så tænker mit blod må jo havde vist masser af HCG homon og hende den andens blod som jeg nok har fået svar på indeholdte ikke det homon.. tænker bare render hun så rundt i troen på alt er som det skal være men at det så ikke er..

Syntes det dejligt vores til guldklump har det skønt, man kan så alligevel ikk helt lade være med at tænke på hende den anden..

Venter svar på de nye blodprøver der er blevet taget, de skulle være der imorgen...

Skønt at klumpen har det fint Men ja øv for den anden mor hvis prøverne er blevet byttet rundt Ville da være forfærdeligt at få en super nyghed om baby og så bagefter en øv-nyhed om at der ikk er nogen baby

Anmeld

14. marts 2012

tulle09

Michalala skriver:

Årh jeg kan så godt følge dig. Hvor er det dejligt for dig at alt er som det skal være. Men også synd hvis en anden går rundt i "god tro". Hvordan kan lægerne da også få byttet blodprøver?

Vi er også bare lykkelige over at alt er fint...

Og har ingen ide om hvordan man kan forbytte sådan noget det skulle jo bare ikke kunne ske... men det nok sket inde på lab på sygehuset...

MEN DET MÅ BARE IKK SKE I DET DANSKE SYGEHUS VÆSEN..!!!!

Ikke acceptabel..

Anmeld

14. marts 2012

Michalala

tulle09 skriver:

Vi er også bare lykkelige over at alt er fint...

Og har ingen ide om hvordan man kan forbytte sådan noget det skulle jo bare ikke kunne ske... men det nok sket inde på lab på sygehuset...

MEN DET MÅ BARE IKK SKE I DET DANSKE SYGEHUS VÆSEN..!!!!

Ikke acceptabel..

Nej. Det er også min tanke. Men de er jo også kun mennesker:-)

Anmeld

14. marts 2012

tulle09

ja det ved jeg godt.

men tænker bare hvilken skade det kan gøre i andre tilfælde..

Anmeld

14. marts 2012

2721

Jeg har prøvet noget lign
Hospitalet sendte den forkerte journal til min læge som, valgt at ringe til mig om aften får at spørge hvad jeg ville stille op med det faktum at jeg var gravid:-O

Jeg fortalt hende at det kendte jeg ikke noget til.
Hun blev meget forvirret og ville ringe igen når hun havde talt med hospitalet, der sad jeg så som et stort spørgsmålstegn og et barn som ikke var særlig gammelt og en kæreste der var ved at panikke helt.

Lægen ringede så næste dag og sagde at der var sket en fejl.

Men helt ærligt, hvad ragede det min læge og hvor ringe er det lige at hospitalet har forbuddet 2 journaler?!

Tillykke med at den lille har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.