Så kommer hjemmerøverierne godt nok tæt på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

An&Jo

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48894305:hj emmerøver-tog-kvælertag-på-offer.ht ml?forside

Jeg bor omkring 7km fra Klarup lige nu.. :O

Så synes jeg godt nok det kommer for tæt på.. Er dælme godt nok glad for at jeg lige om lidt flytter væk fra det her kvarter, for ja Aalborg øst er bestemt ikke altid lige fredelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

JulieE

An&Jo skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-48894305:hj emmerøver-tog-kvælertag-på-offer.ht ml?forside

Så synes jeg godt nok det kommer for tæt på.. Er dælme godt nok glad for at jeg lige om lidt flytter væk fra det her kvarter, for ja Aalborg øst er bestemt ikke altid lige fredelig..

Ej ... Hvor ubehageligt!!!! Både mine forældre og min gamle morfar bor i Gistrup. Synes dte kommer alt for tæt på dem nu 

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Ej ... Hvor ubehageligt!!!! Både mine forældre og min gamle morfar bor i Gistrup. Synes dte kommer alt for tæt på dem nu 

Det er rigtig ubehageligt..

Jeg kan slet ikke vente med at komme væk herfra nu..

Anmeld

14. marts 2012

JulieE

An&Jo skriver:

Det er rigtig ubehageligt..

Jeg kan slet ikke vente med at komme væk herfra nu..

Det kan jeg godt forstå!! Men, jeg tror nu ikke du skal føle dig truet... Det plejer at være mennesker, som har mange kontanter eller værdier i hjemmet... det går jeg ikke udfra du har som studerende  Men det er en virkelig ubehagelig fornemmelse 

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

JulieE skriver:

Det kan jeg godt forstå!! Men, jeg tror nu ikke du skal føle dig truet... Det plejer at være mennesker, som har mange kontanter eller værdier i hjemmet... det går jeg ikke udfra du har som studerende  Men det er en virkelig ubehagelig fornemmelse 

Det er rigtigt, men som studerende, så er mit hjem nok alligevel lidt mere fyldt end gennemsnittet..

Går meget op i kvalitet, og sparer gerne op længe for at få lige præcis det jeg vil have..
Så jo jeg skal væk fra Aalborg Ø, dog er jeg glad for at jeg bor hvor de ikke bare lige kan komme ind uden at blive set, og så har vi vagter på her hvor jeg bor, og de er her heldigvis jævnligt..

Anmeld

14. marts 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

PUHA !!!!!!!!!!!!!! Det er sku ubehageligt... 

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

PUHA !!!!!!!!!!!!!! Det er sku ubehageligt... 

det er rigtig ubehageligt ja..

Anmeld

14. marts 2012

wamse

Det er helt skræmmende. Jeg tænker en del mere over det nu, hvor vi bor i rækkehus og sover på 1 sal

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

wamse skriver:

Det er helt skræmmende. Jeg tænker en del mere over det nu, hvor vi bor i rækkehus og sover på 1 sal

jeg tænker os mere og mere på det efterhånden.. man bliver sq bange..

Anmeld

14. marts 2012

JulieE

An&Jo skriver:

Det er rigtigt, men som studerende, så er mit hjem nok alligevel lidt mere fyldt end gennemsnittet..

Går meget op i kvalitet, og sparer gerne op længe for at få lige præcis det jeg vil have..
Så jo jeg skal væk fra Aalborg Ø, dog er jeg glad for at jeg bor hvor de ikke bare lige kan komme ind uden at blive set, og så har vi vagter på her hvor jeg bor, og de er her heldigvis jævnligt..

Kan godt forstå du gerne vil væk!! Aalborg Øst er ikke lige de fede sted...Det var det ihvertfald ikke da jeg boede i Aaborg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.