Se lige et godt billede af mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. marts 2012

An&Jo

nettemor skriver:

Hvor er det bare et godt billed.

Og jeg må sige mig enig med Vamse. Du ser mega rar ud og sød..

Mange tak..

I er så søde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

crille

SKØNt med billeder man kan nyde af sig selv. Det er vist en sjælden vare i de her selvkritiske tider.. TILLYKKE med dem.

Syntes de ser skønne ud og bliver helt glad af al den snak om udeliv og sol.. FORÅR JUBIIIIIII  

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

crille skriver:

SKØNt med billeder man kan nyde af sig selv. Det er vist en sjælden vare i de her selvkritiske tider.. TILLYKKE med dem.

Syntes de ser skønne ud og bliver helt glad af al den snak om udeliv og sol.. FORÅR JUBIIIIIII  

Det er rigtig sjældent fra mig ihvertfald.. ;D jeg er MEGET selvkritisk, men efter jeg er begyndt at arbejde med kroppen for at få den "gamle" krop tilbage, så er jeg faktisk blevet ganske godt tilfreds.. og så synes jeg bare det billede er super, jeg ser ikke tyk ud i ansigtet eller noget, og det hele er meget naturligt..

Men ja forår er fedt.. jeg elsker det, og min dreng elsker at være ude..

Anmeld

14. marts 2012

crille

An&Jo skriver:

Det er rigtig sjældent fra mig ihvertfald.. ;D jeg er MEGET selvkritisk, men efter jeg er begyndt at arbejde med kroppen for at få den "gamle" krop tilbage, så er jeg faktisk blevet ganske godt tilfreds.. og så synes jeg bare det billede er super, jeg ser ikke tyk ud i ansigtet eller noget, og det hele er meget naturligt..

Men ja forår er fedt.. jeg elsker det, og min dreng elsker at være ude..

Det er så fedt t du tør stå frem og vise os andre det og dele din glæde med os.. Det håber jeg smitter af  

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

crille skriver:

Det er så fedt t du tør stå frem og vise os andre det og dele din glæde med os.. Det håber jeg smitter af  

Jeg har faktisk delt mit vægttab herinde, for ligesom at kunne holde fast i det..

Anmeld

14. marts 2012

crille

An&Jo skriver:

Jeg har faktisk delt mit vægttab herinde, for ligesom at kunne holde fast i det..

Det er sejt gået. Thumbs up og tillykke med det også 

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

crille skriver:

Det er sejt gået. Thumbs up og tillykke med det også 

mange tak..

Anmeld

14. marts 2012

Clisolka

An&Jo skriver:

Jeg har min nabo til at hjælpe mig med at få nogle gode billeder ind til bloggen, og her er lige et enkelt fra hvad der kom ud af det idag..

I kan se et par stykker mere inde på bloggen

http://fashionovermum.blogspot.com/

Jeg synes selv at billederne idag blev ret gode, og især dette

Super godt billede!!!! 

Anmeld

14. marts 2012

An&Jo

Babymor2010 skriver:

Super godt billede!!!! 

takker..

Anmeld

14. marts 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig godt billede vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.