spørgsmål... MD scanning???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. marts 2012

Kay

til Nakkefolds scanning skulle der jo tages dubbeltest.... men er der ikke en blodprøve der skal teges omkring MD scanningen?? trippeltest eller husker jeg helt forkert???

kan ikke finde noget om det på herlev hospitals hjemmeside

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/graviditet/undersoegelser/misdannelsesskanning.htm

og skal scannes på mandag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

M.O.A.R.

Jeg fik ikke taget blodprøver før MD

Men hvis du er Rhesus negativ skal du have taget blodprøver i uge 25 mener jeg

Anmeld

14. marts 2012

Kay

MaleneF skriver:

Jeg fik ikke taget blodprøver før MD

Men hvis du er Rhesus negativ skal du have taget blodprøver i uge 25 mener jeg

ok... sys bare jeg havde fået at vide at der var noget der hed en tribbel test??

Anmeld

14. marts 2012

lycly

Jeg fik taget en trippletest, men det var i forbindelse med nf scanningen. Jeg var nemlig længere henne end forventet og var til nf scanning lidt for sent. Så jeg fik lavet tripple test i stedet for double. Fik ikke taget noget i forbindelse med md

Anmeld

14. marts 2012

Kay

LunaLykke skriver:

Jeg fik taget en trippletest, men det var i forbindelse med nf scanningen. Jeg var nemlig længere henne end forventet og var til nf scanning lidt for sent. Så jeg fik lavet tripple test i stedet for double. Fik ikke taget noget i forbindelse med md

hmm det kan være der jeg har hørt om den...

dejligt... så skal jeg ikke stikkes i igen lige foreløbig

Anmeld

14. marts 2012

LSM

Kay skriver:

TTr

ok... sys bare jeg havde fået at vide at der var noget der hed en tribbel test??

Trible test er en test man kan få lavet hvis double testen er taget for tidligt , så trible test hr ikke noget med md scanning at gøre :-)

Anmeld

14. marts 2012

M.O.A.R.

Kay skriver:

Det er der nok også..

Den kender jeg så bare ikke til.. 

Anmeld

14. marts 2012

Kay

LSM skriver:

Trible test er en test man kan få lavet hvis double testen er taget for tidligt , så trible test hr ikke noget med md scanning at gøre :-)

oki... fik bare noget andet af vide på jobbet... men fint med mig så skal jeg ikke stikkes i

Anmeld

14. marts 2012

Clisolka

Kay skriver:

til Nakkefolds scanning skulle der jo tages dubbeltest.... men er der ikke en blodprøve der skal teges omkring MD scanningen?? trippeltest eller husker jeg helt forkert???

kan ikke finde noget om det på herlev hospitals hjemmeside

http://www.herlevhospital.dk/menu/Afdelinger/Gynaekologisk_Obstetrisk_Afdeling/Graviditet+og+foedsel/graviditet/undersoegelser/misdannelsesskanning.htm

og skal scannes på mandag....

Nix, ingen stik inden scanningen på mandag 

Anmeld

14. marts 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Nix, ingen stik inden scanningen på mandag 

det var da dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.