Ønskebarnet12 skriver:
Ja som overskriften siger er jeg 9+3 i dag, men min beregning og vandrejournal siger 11 uger i dag, men fordi jeg har været til tryghedsscanning sagde ham privat lægen at jeg ikke var så langt, derfor har jeg ikke fået taget jern piller, men mit spørgsmål er rent faktisk sku jeg ha ringet til min egen læge og sige det, eller bare følge efter den nye beregning? Jeg skal til nf scanning og det er den 26 marts men jeg er kun 11 uger henne der, er det muligt for lægen at tjekke om alt er normalt til den tid? Og skal jeg selv bestille tid til doublettest via net eller i hospitalet ?
Når der er 1½ uge til forskel i de forskellige beregninger, synes jeg du skal spørge din egen læge, hvilken termin du skal regne med nu. Det betyder jo noget for hvornår du skal have taget blodprøve (hvis de ikke allerede har taget den??) og hvornår du skal til NF scanning. Min læge forklarede mig at jeg fik en indkaldelse fra sygehuset ang. NF, den kom ca 1½ ug før jeg skulle derind. Men hvis du alligevel snakker med en læge eller en sekretær, synes jeg du skal spørge i samme omgang 
Men jeg ville lige tjekke det hele med lægen - det kan vel klares over telefonen 
Anmeld