Er der nogen der kender kvaliteten på denne vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

Babydream<3

Jeg overvejer en startpakke med Trille Fix hvad kender i til den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

Janni.

Jeg kender ikke trille, håber du får det svar du søger.

Her kører vi Basson Grande.

Anmeld

14. marts 2012

Polarpigen

Har ikke selv haft sådan en vogn, men Trille skulle være en ganske udmærket vogn. De har endda vundet "bedst i test".

Anmeld

14. marts 2012

TeamRocket

Vi har en trille. Lækker vogn, har holdt til to børn, vi var meget glade for vores

Anmeld

14. marts 2012

vitapigen

Der findes forskellige kvaliteter inden for Trille... Mener Trille Fix er skrabe modelen, hvor der næsten ingenting er. Prøv at sammenlign med andre vogne... Synes ikke den virker særlig holdbar og er ikke isoleret som andre vogne er i dag

Anmeld

14. marts 2012

hekran

Vores første barnevogn var en Trille, og vist nok osgå en Fix. Den ville jeg ikke købe i dag, men jeg tror at den er forbedret siden dengang (for 4,5 år siden). 

Vores er meget meget rusten. Den har været i brug i 4,5 år nu (først storebror, nu lillebror), men efter lillebror kommer ud af den, ryger den på losseren. Den bliver kun brugt som dagplejevogn til at sove i. 

Da vi fik vores datter, fik vi en gammel barnevogn (8 år), som var i meget bedre stand end vores egen.

Mine råd: Trille er ikke nødvendigvis en dårlig model, men det kan være, at I kan opgradere jeres babypakke Så ville jeg købe en lidt dyrere model med alu-stel og store hjul. Det tror jeg godt man kan

Held og lykke med barnevognsjagten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.