hey alle sammen der husker mig..

ja jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var her inde men mit liv er vældt fuldkommen..
nov stoppe min forlovet og mig og hver sammen i dec, begynder vi lidt igen.. og nøj hvor jeg have savnet ham øv
den 23dec jaa lille julen aften.. sidder vi i hvors stue monique sover på sit værelse. min far er der også han ser tv. og ellers sidder vi med hver hvors bærbar og skriver lidt med hvors venner pluselig på min msn dykker en besked op for min (dejlig) kæreste og jeg tænke når så skriver han nok noget frækt men nej nej
han fortæller mig over msn af han har fundet en ny dame. ja det er rigtigt den 23dec hele min verden vældt jeg smækker med døre og går så langt væk fra huset jeg orker og falder på mine knæ græden..
da jeg kommer tilbage stå han klar til af snakke med mig og fortæller af han over tager huset og jeg skal bare skride så hurtigt jeg kan..
vi holder jul uden morten, og jaa hyggelig jul nej ikke rigtigt..
den 25 dec tag min far mig med for af jeg kan hver hos min faster med monique.. og ind til den 26 jan flyttet jeg frem og tilbage mellem venner og det familie jeg har med monique..
nu har vi lejet et værelse i albertslund og alt virker godt og ej hvor er det dejligt.. men i marst bliver eks meget mærkelig og en søndag hvor han har haft monique svar han ikke på mine sms eller når jeg ringer for af høre hvornår han kommer for næ nej han vil ikke give mig monique igen og han truer med jeg aldrig ser hende igen. en lang hår uge går jeg igennem lørdag skriver han så af jeg kan hente monique om søndagen kl 20 for det har hans mor fundet ud af sådan er reglen og vi skal til af dele hende mellem os en uge hos mig og en uge hos ham..
når søndag for jeg min veninde og hendes mand til af køre mig der ud de skal have hvors slanger så de har traler med så jeg begynder da også og pakker lidt ting og lige pluselig går han amork og slår ind i vægen så monique falder bagover min veninde løber ud med hende til siden mand..
han begynder derefter og slå på mig og gør sådan af jeg for hjernerystelse og 2forstuve finger, et blåt mærke på rygen på str. med en fodboldt.
når men det for vi orden på skadestuen..
om mandagen tag jeg hjem til albertslund og der ligger brev fra stats amt. om af han vil have den fulde forældre myndighed, og grund er af jeg er en dårlig mor og kun har monique for penge skyld..
den 14 skal vi i amt og jeg har advokat på..
så det er lidt om hvad der sker i mit liv..
glemt helt var også blivet gravid.. men fik en abort min lives hårdest beslutning
mvh michelle