længe siden og ville lige sige hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. marts 2009

moniquesmor

hey alle sammen der husker mig..
ja jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var her inde men mit liv er vældt fuldkommen..
nov stoppe min forlovet og mig og hver sammen i dec, begynder vi lidt igen.. og nøj hvor jeg have savnet ham øv

den 23dec jaa lille julen aften.. sidder vi i hvors stue monique sover på sit værelse. min far er der også han ser tv. og ellers sidder vi med hver hvors bærbar og skriver lidt med hvors venner pluselig på min msn dykker en besked op for min (dejlig) kæreste og jeg tænke når så skriver han nok noget frækt men nej nej

han fortæller mig over msn af han har fundet en ny dame. ja det er rigtigt den 23dec hele min verden vældt jeg smækker med døre og går så langt væk fra huset jeg orker og falder på mine knæ græden..

da jeg kommer tilbage stå han klar til af snakke med mig og fortæller af han over tager huset og jeg skal bare skride så hurtigt jeg kan..
vi holder jul uden morten, og jaa hyggelig jul nej ikke rigtigt..

den 25 dec tag min far mig med for af jeg kan hver hos min faster med monique.. og ind til den 26 jan flyttet jeg frem og tilbage mellem venner og det familie jeg har med monique..
nu har vi lejet et værelse i albertslund og alt virker godt og ej hvor er det dejligt.. men i marst bliver eks meget mærkelig og en søndag hvor han har haft monique svar han ikke på mine sms eller når jeg ringer for af høre hvornår han kommer for næ nej han vil ikke give mig monique igen og han truer med jeg aldrig ser hende igen. en lang hår uge går jeg igennem lørdag skriver han så af jeg kan hente monique om søndagen kl 20 for det har hans mor fundet ud af sådan er reglen og vi skal til af dele hende mellem os en uge hos mig og en uge hos ham..
når søndag for jeg min veninde og hendes mand til af køre mig der ud de skal have hvors slanger så de har traler med så jeg begynder da også og pakker lidt ting og lige pluselig går han amork og slår ind i vægen så monique falder bagover min veninde løber ud med hende til siden mand..
han begynder derefter og slå på mig og gør sådan af jeg for hjernerystelse og 2forstuve finger, et blåt mærke på rygen på str. med en fodboldt.
når men det for vi orden på skadestuen..
om mandagen tag jeg hjem til albertslund og der ligger brev fra stats amt. om af han vil have den fulde forældre myndighed, og grund er af jeg er en dårlig mor og kun har monique for penge skyld..

den 14 skal vi i amt og jeg har advokat på..
så det er lidt om hvad der sker i mit liv..

glemt helt var også blivet gravid.. men fik en abort min lives hårdest beslutning

mvh michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2009

Diana...

selvfølgelig har vi ikke glemt dig har tænkt meget på dig.

Hold da op søde det jeg virkelig ked af, sikke en tur du har været igennem og stadig skal, men heldigvis har hen ikke den store chance for at få forældremyndigheden da han har slået dig.

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige jeg er helt paf er så ked af det på dine vegne og håber sådan i snart får ro på.

Men jeg sender dig lige en masse varme tanker og knus og du må endelig sige til hvis du har brug for at snakke.

Anmeld

31. marts 2009

Pia

Jamen du godeste dog.. Det er da noget af en omgang du har været igennem og stadig står i.
Frygtelig at han har slået dig og truet dig..
Men godt at dine venner var der den dag... Så har du jo ders vidneudsagn og jeg tror sku ikke på at han oven på den omgang har nogen chance for og få delt forældre myndighed over jeres datter..
det må da falde til dig det hele og så han kun for sammenkvæms ret eller hvad det nu hedder..
Håber du snart finde ro i dit liv og finder et dejligt sted og bo sammen med din datter, så i slipper for alt det flytteri..

Held og lykke med det hele..

Kh Pia.

Anmeld

31. marts 2009

Becks

moniquesmor skriver:

hey alle sammen der husker mig..
ja jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var her inde men mit liv er vældt fuldkommen..
nov stoppe min forlovet og mig og hver sammen i dec, begynder vi lidt igen.. og nøj hvor jeg have savnet ham øv

den 23dec jaa lille julen aften.. sidder vi i hvors stue monique sover på sit værelse. min far er der også han ser tv. og ellers sidder vi med hver hvors bærbar og skriver lidt med hvors venner pluselig på min msn dykker en besked op for min (dejlig) kæreste og jeg tænke når så skriver han nok noget frækt men nej nej

han fortæller mig over msn af han har fundet en ny dame. ja det er rigtigt den 23dec hele min verden vældt jeg smækker med døre og går så langt væk fra huset jeg orker og falder på mine knæ græden..

da jeg kommer tilbage stå han klar til af snakke med mig og fortæller af han over tager huset og jeg skal bare skride så hurtigt jeg kan..
vi holder jul uden morten, og jaa hyggelig jul nej ikke rigtigt..

den 25 dec tag min far mig med for af jeg kan hver hos min faster med monique.. og ind til den 26 jan flyttet jeg frem og tilbage mellem venner og det familie jeg har med monique..
nu har vi lejet et værelse i albertslund og alt virker godt og ej hvor er det dejligt.. men i marst bliver eks meget mærkelig og en søndag hvor han har haft monique svar han ikke på mine sms eller når jeg ringer for af høre hvornår han kommer for næ nej han vil ikke give mig monique igen og han truer med jeg aldrig ser hende igen. en lang hår uge går jeg igennem lørdag skriver han så af jeg kan hente monique om søndagen kl 20 for det har hans mor fundet ud af sådan er reglen og vi skal til af dele hende mellem os en uge hos mig og en uge hos ham..
når søndag for jeg min veninde og hendes mand til af køre mig der ud de skal have hvors slanger så de har traler med så jeg begynder da også og pakker lidt ting og lige pluselig går han amork og slår ind i vægen så monique falder bagover min veninde løber ud med hende til siden mand..
han begynder derefter og slå på mig og gør sådan af jeg for hjernerystelse og 2forstuve finger, et blåt mærke på rygen på str. med en fodboldt.
når men det for vi orden på skadestuen..
om mandagen tag jeg hjem til albertslund og der ligger brev fra stats amt. om af han vil have den fulde forældre myndighed, og grund er af jeg er en dårlig mor og kun har monique for penge skyld..

den 14 skal vi i amt og jeg har advokat på..
så det er lidt om hvad der sker i mit liv..

glemt helt var også blivet gravid.. men fik en abort min lives hårdest beslutning

mvh michelle

Hej søde...
Hvor er det godt, at høre fra dig igen - Har sådan tænkt på dig...

Er totalt mundlam, efter at læse hvad din x har gjort, både det at han har tilbageholdt jeres datter men også, at han har slået dig

Meldte I voldsepisoden?

Jeg vil ønske dig held og lykke i retten, det skal nok gå din vej søde...

Mange knus, kram og tanker herfra

Anmeld

31. marts 2009

Fiona78

Hold da op en historie
Han lyder da til at være en træls person
for at det går godt i statsamt og for at du får stablet en fornuftig hverdag sammen for dig og din pige
Mange tanker og knus herfra

Anmeld

31. marts 2009

Mutti2

Hej søde.

Puha, hvor er jeg ked af at du skal igennem alt det her. Det fortjener du ikke. Jeg kan slet ikke holde tårerne tilbage. Jeg håber du har nogen til at støtte dig!!

Jeg vil ikke skræmme dig. men jeg vil råde dig til at skaffe alt der viser at han har slået dig, og får dine venner til at vidne.

Min datters far, er heller ikke helt ren på det område. Han har en anden datter (på 2&frac12, som han har kontakt med, men moderen og ham kan ikke helt enes. (de har fælles forældremyndighed)
For et halvt år siden "kidnappede" han pigen fra hendes vuggestue. Moderen havde bopæls-retten, og havde haft det siden hun blev født. Det endte med at faren og hans far og stedmor tæskede moderen.
Moderen fik pigen tilbage efter nogle dages helved.
En måned senere var de i retten ang. at moderen havde søgt fuld forældre-myndighed. Det hendte med at de forblev med fælles, men at faderen (som flere gange har tæsket moderen, hvilket hun har politi-rapport på). endte med bopæls-retten!!!

Som sagt fortæller jeg dig ikke det her fordi jeg vil skræmme dig søde. Det er det sidste jeg vil. Jeg synes bare du skal gøre dig klar til at kæmpe . Jeg håber SÅ meget at du får den på din side. De nye regler gør det bare svært

Hold da op, han trænger til at blive sat på plads. Sikke en afskyelig måde at ende noget godt på.

Jeg håber du klarer dig søde.

KÆMPE KNUS Pernille

Anmeld

3. april 2009

moniquesmor

tak for alle de søde ord.
jaah kan kun sige det har hvad en hård tid

Anmeld

3. april 2009

JonTri

Hej med dig.
Har godt nok udret mig over at du var forsvundet herindefra... kan se at du har haft rigeligt at tænke på. Det er noget frygteligt noget der er sket, og jeg håber dig og din datter kommer godt ud på "den anden side". Han lyder ikke som en værdig far og jeg mener ikke at han bør have ret meget at skulle have sagt. Desværre er loven ikke så bombastisk og jeg tror også, som der er nævnt tidl., at du skal berede dig på at kæmpe. Han vil jo sikkert forsøge at stå i et godt lys og finde ALT hvad der er at finde på dig. Det er noget værre noget.

Taberen bliver jo jeres datter i alt dette her og jeg tror det er vigtigt at holde fokus på hende. Vær åben overfor institution osv. så de ved hvorfor hun evt. reagerer. De unger opfanger mere end vi tror.
Jeg håber du har meldt volden, men forstår også hvis det ikke har været muligt...

Sender dig en masse tanker og håber alt løser sig.

Knus Rikke

Anmeld

3. april 2009

Balderson

Sikke en forfærdelig historie.. Det gør mig ondt at du skal igennem alt dette..

Lige et råd: Når du skal i statsamtet, så have lige din veninde med som vidne.. Hvis det er muligt, så have de papir fra skadestuen med, som bevis...

Alt hvad der kommer til at forgå imellem jer, skal du skrive ned.. Alt hvad der hedder aftaler osv.. gerne med underskrift...

Og hvis det igen er muligt, så have en person med når du enter skal bringe eller hente din datter hos ham for så er du altid sikker på, at hvis der skulle ske noget lignende igen, så har du vidne.. Elllers bliver det bare ord mod ord....

Jeg håber din datter og dig kan få bygget en god start op og krydser finger for at det kommer til at gå godt i statsamtet...

Og brug for gud skyld din advokat.. De ved jo hvordan tingene skal foregå og ved også alt det med at have beviser...

Anmeld

3. april 2009

KarinaIda

Puha, sikke en omgang du har været og er igennem nu... Kan godt forstå du har været meget ulykkelig!! Hvem ville dog ikke være det....

Jeg tror bestemt ikke på han vil få noget som helst forældremyndighed når han har slået dig, tror kun han vil få sammenkvæmsret et par gange om måneden, og så det det.... Bliver i hvert fald MEGET forbavset hvis han får andet....
Det var godt nok godt du havde din veninde og hendes fyr med, og at hun hurtigt tog din datter da han gik amok.. Der skete vel ikk noget med din datter vel? Hvordan tager hende og din familie det hele, det må jo være rigtig hårdt for jer alle....

Du må endelig sige til hvis du vil snakke... Kan da snakke med på det med og blive slået på, det blev jeg også af en eks for mange år siden!!

Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.