hjælp til aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

928 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

MaybeBaby

Ja, vi skal ud at spise fint i morgen (2. friaften fra den snart 6 mdr gamle lille prut) Woop Woop. Så der kommer en veninde af huset, der er mindst lige så forelsket i Tristan, som han er i hende.
SÅ hvad skal vi lige finde på af mad i aften, som vil være lige så lækkert i morgen, når hun skal have noget nemt aftensmad.

Vi har følg. i fryseren:
- oksefars
- kyllingefilet
- svinefars
- 2 svinekamme og en del andet, der nok ikke kan nå at tø op.

Hvad har I af ideer? Tænkte selv på noget gryderet, men er helt ideforladt!

/Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

B&J

noget gryderet eller noget i fad med kylling og peberfrugt og ja umm namme

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

MaybeBaby skriver:

Ja, vi skal ud at spise fint i morgen (2. friaften fra den snart 6 mdr gamle lille prut) Woop Woop. Så der kommer en veninde af huset, der er mindst lige så forelsket i Tristan, som han er i hende.
SÅ hvad skal vi lige finde på af mad i aften, som vil være lige så lækkert i morgen, når hun skal have noget nemt aftensmad.

Vi har følg. i fryseren:
- oksefars
- kyllingefilet
- svinefars
- 2 svinekamme og en del andet, der nok ikke kan nå at tø op.

Hvad har I af ideer? Tænkte selv på noget gryderet, men er helt ideforladt!

/Mette

Nu siger du "spise fint".. i min optik får man ikke fars når man spiser fint. Så jeg ville nok gå efter kyllingen. Men det kommer jo an på hvad i er til.

Kyllingeruller med asparges og bacon er lækkert. så med en lækker pasta eller kartoffelsalat til og noget brød. Men med det tilbehør, er det godt nok lidt en sommer ret.. ihh jeg glæder mig til sommer..

Hmm.. Ellers er hasselbagte kartofler altid et hit herhjemme til de der kyllinge ruller.

Smider lige et billede. Men som sagt, så ved jeg jo ikke hvad i er til.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2012

MaybeBaby

Mom In The Making skriver:

Nu siger du "spise fint".. i min optik får man ikke fars når man spiser fint. Så jeg ville nok gå efter kyllingen. Men det kommer jo an på hvad i er til.

Kyllingeruller med asparges og bacon er lækkert. så med en lækker pasta eller kartoffelsalat til og noget brød. Men med det tilbehør, er det godt nok lidt en sommer ret.. ihh jeg glæder mig til sommer..

Hmm.. Ellers er hasselbagte kartofler altid et hit herhjemme til de der kyllinge ruller.

Smider lige et billede. Men som sagt, så ved jeg jo ikke hvad i er til.

VI (manden og jeg) er inviteret i byen i morgen, så søgte noget vi kan spise i aften, som også er godt dagen efter til vores barnepige Men tak for input :-)

Anmeld

14. marts 2012

MomInTheMaking

MaybeBaby skriver:

VI (manden og jeg) er inviteret i byen i morgen, så søgte noget vi kan spise i aften, som også er godt dagen efter til vores barnepige Men tak for input :-)

Nå for f****.. jeg havde da helt misforstået indlægget så. xD ** jeg bukker mig og undskylder. **

Men så.. ville jeg lave lasagne.. det er næsten bedre dagen efter. ^^ Vi plejer at putte, spinat og gulerødder i. det smager bare for lækkert.

Bliver da ellers dejligt at komme ud og spise hva? Vi er ikke kommet til det endnu, selv om det vidst snart er på tide.^^

Anmeld

14. marts 2012

tarkoflen

Altså en godt spaghettig bolognaise eller chili con carne er også rigtig lækker dagen efter... Ellers er der den her, som også er super god

http://arla.dk/opskrifter/Oksekod-i-fad/

Hvis du har taget kylling op, så er kyllingelasagne med spinat og karry/paprika sovs også virkelig lækker og også god dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.