gravid eller ej??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

FreyaCaroline

hej jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med mit lille problem s:

jeg har siden  febuar i år , haft der mærkeligt.

min mens udeblev  i febuar i en uges tid så jeg tog en test for at være sikker . og den var negativ, og så kom min mens tilbage, men efterfølgende har jeg haft hård mave, spist utroligt meget, været ekstra træt, mit humør køre op og ned hele tiden, ´min mave er blevet meget oppustet

, og half kvalme og en kraftig metal agtig smag i munden. så jeg tog 2 teste til selv om min mens var reglmæssig, (og det er den stadig)  og de var også negative. dog har jeg det stadig meget mystisk, og mine bryster er blevet større og følsomme.

så mit spørgsmål lyder på om man godt kan være gravid selvom man har sin mens og testene viser negativt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

FrkZier

FreyaCaroline skriver:

hej jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med mit lille problem s:

jeg har siden  febuar i år , haft der mærkeligt.

min mens udeblev  i febuar i en uges tid så jeg tog en test for at være sikker . og den var negativ, og så kom min mens tilbage, men efterfølgende har jeg haft hård mave, spist utroligt meget, været ekstra træt, mit humør køre op og ned hele tiden, ´min mave er blevet meget oppustet

, og half kvalme og en kraftig metal agtig smag i munden. så jeg tog 2 teste til selv om min mens var reglmæssig, (og det er den stadig)  og de var også negative. dog har jeg det stadig meget mystisk, og mine bryster er blevet større og følsomme.

så mit spørgsmål lyder på om man godt kan være gravid selvom man har sin mens og testene viser negativt?

det kan man i jo i teorien godt, det bare meget usandsynligt

Anmeld

15. marts 2012

Katja Christensen

Det kan godt være du gravid, men nogen gange ønsker man at være gravid så meget at ens mens stopper og man får ømme bryster og sådan. 

Jeg har prøvet det

Men syntes du skulle ringe til din læge og få det undersøgt 

knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.