Viden om slimproppen.. tak for hjælpen på forhånd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. marts 2012

LineSchack

hej alle i dejlige damer

jeg er idag 39+6 TERMIN IMORGEN iiih

jeg har de sidste 3-4 dage haft utorlig meget tykt slim fra underlivet (sorry detaljerne) altså helt hvidt/ gennemsigtig slim både i klumper. og det er så voldsomt det sommetider nærmest løber ud af og sidder rundt omkring underlivet...

hvad betyder det? og i så fald er det farligt.. ?

er det bare slimproppen...?...

Tak for hjælpen på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. marts 2012

AnnaK89

Det er ikke farligt

Det lyder som om at slimproppen går lige så stille over nogle gange, det passer med klumperne du skriver om

Det er meget forskelligt hvilken betydning det har. For nogen betyder det at fødslen er ved at nærme sig eller starter, og for andre kan den gå flere gange i graviditeten, f.eks. fra uge 32, uden at det betyder noget

Anmeld

14. marts 2012

vitapigen

AnnaKJ skriver:

Det er ikke farligt

Det lyder som om at slimproppen går lige så stille over nogle gange, det passer med klumperne du skriver om

Det er meget forskelligt hvilken betydning det har. For nogen betyder det at fødslen er ved at nærme sig eller starter, og for andre kan den gå flere gange i graviditeten, f.eks. fra uge 32, uden at det betyder noget

Det samme ville jeg have skrevet

Anmeld

15. marts 2012

LineSchack

AnnaKJ skriver:

Det er ikke farligt

Tusind tak for hjælpen. Håber på at det fødslen der nærmer sig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.